• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Game Desktop samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

power

Junior lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik wil graag een Game PC samenstellen / zelf bouwen.
Aangezien het voor mij ruime tijd geleden (computerbeurs) is dat ik zelf een PC heb samengesteld, graag jullie hulp.

Het systeem

1) Wat is het maximale budget?
Rond de EUR 800,-

2) Welke onderdelen kan ik hergebruiken?
Geen

3) Wat is het hoofddoel van de PC?
Games. Bijvoorbeeld GTA 5 (voorkeur high settings)

4) Welke Software / Games?
Windows 10? (twijfelachtig)...
Windows 8
GTA 5
COD

5) Speciale eisen PC?
WiFi, SSD mag ook vervangen worden voor een SS-HD (hybride), upgrademogelijkheden leuke bijkomstigheid, Optische drive niet noodzakelijk, kijkvenster in kast is leuke bijkomstigheid, stille pc

Randapparatuur
Geen randapparatuur nodig

De webshop
Het systeem hoeft niet geassembleerd te worden. Voorkeur voor webshop is er niet. Beste deal uiteraard wel.


Alvast bedankt voor jullie hulp. Wordt erg gewaardeerd
 
Bedankt weballey,

Een ssd weglaten en een snellere grafische kaart is dat ook mogelijk? In ieder geval gta 5 kunnen draaien op high settings is een must... een build als bovenstaande is die ook gereed voor nieuwere games?
 
SSD zou ik er zelf niet uitlaten, maar het is een optie. Het ligt er ook een beetje aan hoeveel schijfruimte je nodig hebt. Je zou er een SSHD in kunnen zetten.

GTAV is een zwaar spel, voor ultra settings heb je aan een gta980ti in SLI nog niet voldoende. Maar als je wat concessies doet, zouden alle huidige games goed speelbaar moeten zijn met de samenstelling hierboven.

Met 1tb sshd en gtx970:
https://azerty.nl/winkelmandje/wink...470810]=1&product[640644]=1&product[758565]=1
 
Weballey bedankt voor de moeite... nig een laatste vraag. Ik zie fat de gtx970 minimaal 500w voeding nodig heeft. Met de corsair vs450 kom ik dus te kort.... ik kan deze dan toxh beter vervangen voor de vs650? Alvast bedanjt

--- Update ---

Excuses voor de schrijffouten... typen op de telefoon gaat niet altijd even soepel
 
Deze combinatie heeft aan 300W al voldoende, dus 450W is geen probleem. Zolang het maar een fatsoenlijke voeding is.
Video 145W, processor 65W, ca. 50W voor de rest, maakt 260W. De VS450 levert 408W op 12V.
 
Webally,

Bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan