• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hardeschijf laptop verwisselen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylviavdw

Nieuw lid
Lid geworden
8 feb 2016
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hoi ik had even een vraagje ik heb al een tijd een toshiba satellite c660-1uj
nu heb ik er een tijd geleden naar laten kijken door een beunhaas omdat mijn hardeschijf gecrascht was nu is die meneer zo vriendelijk geweest mijn RAM er uit te halen en door te verkopen heb er wel geld voor gekregen na veel gedoe maar daar krijg ik het niet mee terug nu kan ik een toshiba satellite c660- 1hd kopen waarvan de muis en het toetsen bort het niet meer doen en was mijn vraag is het mogelijk dat het RAM en de hardeschijf over te zetten in de laptop die ik al had dit wad een cadootje van mijn opa dus zou hrm graag willen maken
 
Je schrijft dat de harde schijf gecrasht was - weet je dat wel zeker dat het niet enkel Windows was die gecrasht is?

En wat betreft je notebook uit met Intel i3 van de tweede generatie: het los kopen van nieuw geheugen en desnoods een nieuwe HD is denk ik de betere optie.
Want heb je het geheugen weer in de laptop zitten, kan je kijken of een recovery-installatie mogelijk is.

 
Nee de hd was echt stuk
en heb er een andere hardeschijf in gehad maar die pakte wel na opnieuw instaleren maar ging die heel gek van doen
en voor mij is het goedkoper om die andere laptop te halen voor hd en geheugen zit onder bewind dus heb er ji heel veel voor
 
nieuwe schijf had je wel gepartioneert en geformatteerd???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan