• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

'Kan geen accu vinden', laptop werkt alleen op netstroom en disk read error occured

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelien89

Nieuw lid
Lid geworden
8 feb 2016
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Sinds enige tijd heeft mijn laptop problemen met het opladen. Het gaat om een ASUS PRO36S serie. De laptop geeft aan de accu niet te kunnen vinden (rood kruis door accu-icoontje) en ook het lampje brandt niet. Het begon ermee dat de laptop een paar keer uitknalde (blauwe schermen, en zwart scherm met de melding 'disk read error occured'). De eerste keer werd het probleem nog verholpen door de accu er een keer uitgehaald te hebben. Momenteel is het continue zo dat de accu niet gevonden wordt. De laptop werkt alleen nog als hij in de oplader zit. Hij gaat niet aan als dit niet het geval is en valt meteen uit als de oplader losraakt. Ik heb al een nieuwe accu en oplader geprobeerd, dus ik neem aan dat het daar niet aan ligt maar het om een hardwareprobleem gaat.

Iemand enig idee wat het probleem is en wat ik eraan kan doen?
 
Zou 'm wegbrengen naar een gerenommeerde PC zaak of je moet zelf erg handig zijn maar dan had je hier het niet gevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan