• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Firefox meld steeds dat een website niet is te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronkrabben

Ron (natuur moet je zien)
Lid geworden
28 mrt 2010
Berichten
422
Waarderingsscore
0
Telkens als ik in Firefox een website zoekt meldt Firefox dat deze website geen beveiligde verbinding heeft en daarom niet geopend wordt, als je dat een 2e keer doet opent Firefox dat wel. Ik vind dit verschrikkelijk irritant, temeer omdat ik en McAfee het en MBAM (gekocht)
Ik heb gezocht naar een instelling hierover maar kom daar niet verder mee. Zeeer gaarne uw hulp in deze..
 
Zijn tijd en datum in Windows juist ingesteld?
 
Laatst bewerkt:
Ja, die kloppen, als virusscanner heb ik McAfee, die staat met een knop achter de 3 liggende strepen van de instellingen van Firefox (siteadvisor) daar heb je de mogelijkheid om een siterapport weer te geven of opties, waar je websites kunt toevoegen. Dit soort dingen had je kortgeleden (2 weken) nog niet
 
Vermoedelijk is er toch een slecht wisselwerking tussen MBAM en de McAfee Siteadvisor, want ook de betaalde MBAM-versie onderzoekt de urls waar jij naar toe surft.
 
Daarom verbaast mij dit, wat ik ook probeer, blijft de melding komen, ook nu ik net bij nationaalcomputerforum wilde inloggen, heft 3 x geduurt voordat de website geopend werd.
 
Schakel de McAfee Securityadvisor via de Add-ons van Firefox uit, sluit de browser af en start deze weer op en wacht dan af of het beter gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan