• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Live Mail heeft probleem met de kalender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyphof

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2010
Berichten
651
Waarderingsscore
0
Ik gebruik de kalender van Microsoft niet, maar toch heeft Windows Live Mail er ineens een probleem mee. Ik krijg steeds het schermpje als in de bijlage aangegeven. Ik hoop dat die te lezen is. Dit is de eerste keer dat ik een bijlage toevoeg.

Hoe lossen we dit op ?
Ik vond deze vraag een aantal keren bij andere forums, maar nergens heb ik een hanteerbare oplossing gelezen.
Ik denk in dit forum gaat dat mogelijk wel lukken.
Calendar.jpg
Bij voorbaat dank
Henk

--- Update ---

Ik zie dat de bijlage toch niet is doorgekomen. Dan maar even overtypen:
Er is een probleem opgetreden bij het verbinden met de Windows Live Calendar-service. Als het probleem zich blijft voordoen controleer dan of er een upgrade beschikbaar is voor Windows Live Mail of neem contact op met de klantenondersteuning. .
Het upgraden gaat automatisch. Het venster komt alle keren als ik Windows Live Mail open. De emails komen overigens wel binnen.
Calendar.jpg
 
Henk,

Staat alles gesynchroniseerd in je accounts!.

Schilder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan