• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Thunderbird vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Riverson

Nieuw lid
Lid geworden
27 jul 2014
Berichten
24
Waarderingsscore
0
Dag Mensen!

Ik hoop dat er wat Thunderbird experts zijn :) Zit met enkele vragen:

-Ik zou heel graag willen dat bij de datum van de mails in de inbox de dag vermeld staat. Nu is dit helaas niet het geval. Je ziet enkel de datum bv. 22-2-2016. Maar is het mogelijk dat je 'di 22-2-2016' te zien krijgt?

-Je kan filteren op emails met ster. Maar is er ook een mogelijkheid om juist te filteren op emails zonder ster? Afgehandelde mails markeer ik namelijk met een ster. Filteren op ster is dus niet handig want die zijn toch al voltooid :) Als er gefilterd kan worden op emails zonder ster markering dan zie je dus in 1 oogopslag de mails die nog beantwoord dienen te worden. Hopelijk is dit mogelijk.

-Ik heb meerdere mailadressen. Deze laat ik allemaal samenkomen op 1 mailadres. Via berichtenfilters heb ik dit ingesteld dat ze direct verplaatst dienen te worden naar de betreffende mailbox. Als ik zo'n verplaatste email (welke dus oorspronkelijk naar 1 van mijn andere mailadressen was verzonden) beantwoord, dan zou ik graag willen dat ze als afzender het mailadres zien waar ze de mail naartoe hebben verzonden. En dus niet het adres waarin ik alle mails binnen laat komen, dit adres herkennen ze immers niet :blink:

Dank alvast voor de hulp!

Groet,
Sonny
 

Bijlagen

  • ScreenHunter_479 Feb. 23 10.15.jpg
    ScreenHunter_479 Feb. 23 10.15.jpg
    9,9 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan