• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekort

Gevestigd lid
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
1 mrt 2016
Berichten
375
Waarderingsscore
32
Welkom.
Gaarne meer info vanaf jouw kant, opdat onze leden weten wie dekort nu precies is en zal zijn op dit form.
 
:welkom: bij het NCF!!

Ik ben ook wel benieuwd waarom een nieuw lid direct wordt toegelaten tot het NCF team!
 
Hallo allemaal,

Sommigen was het al opgevallen dat er een nieuwe admin opgedoken is. Bij deze wilde ik mezelf even voorstellen, mijn forum naam is Dekort, mijn echte voornaam is Cees en ik ben de nieuwe eigenaar van dit geweldige forum. Vooralsnog zal ik vooral achter de schermen van het Nationaal Computer Forum werken.

In de praktijk zal er voor u als gebruiker weinig veranderen aan het Nationaal Computer Forum. Uw vragen zullen nog steeds beantwoord worden door het kundige en enthousiaste moderator/admin team en andere gebruikers met kennis van zaken.

Als u suggesties heeft om dit forum te verbeteren hoor ik dit graag via een PM.

Vriendelijke groet,
Cees
 
Gefeliciteerd! En nogmaals hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Direct een vraag: is de vorige eigenaar Wilhelm ermee opgehouden?
 
Hallo Cees!

Welkom hier op het forum als nieuwe admin!
Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven.
 
En zo vraag ik mij wel eens af wat de vereisten zijn om "moderator" of "administrator" te worden of meteen al te zijn zoals dekort. Zo hebben Abraham54 sinds 9 jaar tot nu toe 83.300, en porrelaar sinds 5 jaar 4632 berichten tot op heden gepost
 
En zo vraag ik mij wel eens af wat de vereisten zijn om "moderator" of "administrator" te worden of meteen al te zijn zoals dekort. Zo hebben Abraham54 sinds 9 jaar tot nu toe 83.300, en porrelaar sinds 5 jaar 4632 berichten tot op heden gepost

Een weetje: voor die posten wordt je uitgenodigd; vraag je er zelf om dan wordt dat genegeerd.
En de eigenaar van dit forum is natuurlijk ook Admin.
 
Ik denk dat het zijn van Moderator of admin afhangt van of ze mensen nodig hebben. Vervolgens zullen ze dan kijken naar de inbreng die je hebt geleverd.
Alhoewel de activiteit die je op het forum hebt natuurlijk ook afhangt van het geen waar je verantwoordelijk voor bent.

Ik denk altijd ze zullen de juiste mensen op het juiste moment vragen en vertrouw erop dat ze het allemaal doen in belang van het forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet dat ik ook maar enige aanvechting zou hebben, want ik ben er als semi-digibeet totaal ongeschikt voor. Vroeg het me alleen maar af.
 
Ik heb destijds gereageerd op deze advertentie:

57a1c1aa06158-warrior-forum-moderator1.jpeg


:adpower: :lol: :D
 
Een woord wat je niet zo vaak hoort Semi-digibeet. :smile:
 
klopt: ik help nogal eens vrienden met en ng beperkte kennis van de pc. Maar naar mate je ouder wordt zijn er steeds meer zaken waar je geen verstand van hebt of krijgen zal.
 
Dat is zo. (Gelukkig ben ik nog jong.) Maar Google is je beste vriend en je zal door hier vragen te stellen ook best wel weer wat bijleren.
 
Welkom en succes met de overname van het NCF, Cees! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan