• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wijziging administrator (afbouwen werkzaamheden YdieresiS)

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik laten weten dat ik mijn inzet bij het NCF ga verminderen. Ruim 12 jaar ben ik momenteel aanwezig op dit forum en heb ik mij ingezet voor het forum. Na deze tijd gaat het enthousiasme wel wat temperen en het is dan ook goed dat er weer iemand komt die met frisse moed met het forum aan de slag gaat, om het levendig en actief te houden. Mijn opvolging wordt, na goed overleg in het team:

Abraham54

Abraham54 zal de rol van administrator op zich nemen en zal proberen met vol enthousiasme weer met het forum aan de slag te gaan. Hij kan misschien zelf nog wel vertellen welke ideen hij heeft bij het forum en welke zaken hij zou willen bereiken. Maar dat laat ik helemaal aan hem over.

Zelf zal ik de eerste tijd vooral actief blijven om raad te geven over het admin panel en andere zaken omtrent de techniek achter het forum, om zodoende Abraham54 wegwijs te maken in het systeem. Daarna zal ik wat verder afstand nemen en me meer terug trekken. Ik zal nog wel een hele tijd bereikbaar zijn voor tips en feedback, maar zal niet meer actief aan forum discussies deelnemen (al deed ik dat de laatste tijd ook al niet veel).

Om nog maar even te citeren uit het bericht dat naar de Moderators en Admins is gestuurd om mijn vertrek aan te kondigen:
"Het NCF is in de afgelopen 12 jaar een onderdeel geweest van mijn leven, een onderdeel waar ik veel plezier in heb gehad en waar ik veel tijd in heb gestoken. Het forum en mijn aanwezigheid heeft zijn up's en down's gehad, maar ik mag wel zeggen dat ik me de afgelopen jaren goed heb ingezet voor het welzijn van het forum. Een aantal veranderingen heb ik meegemaakt, meerder versie van invision, een overgang naar vbulletin, meerder versies van vbulletin, een overgang naar een andere eigenaar en veel veranderingen die we zelf op het forum wilden hebben. Ik heb in de afgelopen 12 jaar veel mensen zien komen, maar ook zien gaan. Sommigen die gingen waren echte vrienden geworden en anderen waren wat korter aanwezig. Ook binnen het team van het NCF heb ik veel veranderingen mee gemaakt. Onderling zijn er wel eens onenigheden geweest, maar meestal hebben we dat ook weer goed opgelost. Ik zag mijzelf hierin altijd als een soort mediator die de belangen van beide partijen probeerde te behartigen en daarin de gulden middenweg probeerde te vinden waarin beide partijen zich konden vinden. Helaas lukte dat niet altijd, maar ik heb wel altijd mijn best gedaan.

Met een ieder van jullie heb ik plezierig contact gehad en het is ook niet om jullie dat ik dit besluit neem, maar om mijzelf en de toekomst van het NCF. Ik denk dat het goed is dat er weer eens een frisse wind komt waaien door het forum, net als dat ik dat zelf heb gedaan toen ik begin 2004 moderator werd en later (19 april 2005) als ("tijdelijke") administrator. Ik heb dit veel jaren met veel plezier gedaan en ik waardeer de samenwerking en goede onderlinge contacten."


Ik wil iedereen dan ook hartelijk danken voor de geweldige tijd op het forum en de (meestal) opbouwende kritiek die we kregen om het forum te verbeteren.

Het ga jullie allemaal goed.

Groeten,
YdieresiS
 
Je besluit om je werkzaamheden voor het NCF te gaan afbouwen was mij (als lid van het NCF team) al langer bekend, maar iets verontrust mij nu wel...

YdieresiS zei:
Daarna zal ik wat verder afstand nemen
Als Super Mario Galaxy (je nieuwe avatar) neem je nu wel erg snel afstand. Je bevindt je nu al in de Melkweg. Waar moet dat eindigen? :wink:

Ook hier wil ik je bedanken voor alles wat je voor het NCF gedaan hebt.
 
Ik verken andere werelden :p Het is alleen bedoeld om aan te geven dat het niet iets tijdelijks is. Ik ga me echt richten op andere zaken. Misschien eindigt dat wel ergens in de ruimte :p
 
Het heelal moet ook beschermd worden tegen alle mogelijke kwaden.

We hebben al jaren mogen genieten onder zijn bescherming. Nu neemt Abraham54 het stokje over en ik voel me gelukkig nog steeds even veilig.
 
Dank voor alles wat je voor en achter de schermen hebt gedaan en veel succes bij je volgende activiteiten.
 
YdieresiS, ik ken je niet goed, maar bedankt om het forum draaiende te houden en het over te dragen aan een super super goede persoon die het ook verdiend.
Hiermee wil ik dan ook Abraham54 feliciteren met je nieuwe positie, en ik wens je veel succes toe!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan