• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows security system inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eriksen

Nieuw lid
Lid geworden
8 mrt 2016
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Goedenmiddag,

Sinds ik op windows 10 ben overgegaan, heb ik een klein probleem.
Constant krijg ik de melding 'windows security system inschakelen'.
Dus lukt echt niet om dit in te schakelen (knop doet het niet), ik denk dat het een virus oid is.

Ik heb een Avira scan, een MBAM uitgevoerd en een Hitman Pro. Die vonden iets, dat heb ik verwijderd. Toch blijf ik maar de melding ove rhte security system krijgen. Hoe kan ik hier vanaf komen? Hebben jullie een idee?

Dank alvast voor de hulp!
 
Installeer dan Avira opnieuw - zodat deze wel goed geregistreerd wordt in jouw Windows.
 
Dank! Dat heb ik gedaan, maar hij heeft dezelfde melding!
 
Kijk dan u eerst via Configuratie in het Onderhoudscentrum - Beveiligingscentrum wat daar nu eigenlijk vermeld wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan