• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

96% fysiek geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kcin213

Nieuw lid
Lid geworden
8 mrt 2016
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik heb Windows 7 recovery uitgevoerd op mijn laptop.
Deze had ik, nadat ik een latop van mijn werk had gekregen in een kast gedumpd omdat het kreng zo langzaam was.
MAAR, nu zit mijn werk laptop vol met priv foto's en videos.:wall:
Deze zou ik graag weer naar m'n priv laptop zetten, maar zelf na de recovery en een heleboel windows updates staat het fysieke geheugen op 96%! Kan me wel gaan douchen als ik een map wil openen.

Is er iemand die me hierbij zou kunnen/willen helpen?

Alvast dank!

Nick
 
je heb dus te weinig ruimte en daardoor kun je geen mappen openen zonder dat het lang gaat duren.
je heb geen virus waardoor hij zo langzaam is geworden?
heb je al schijfopruiming en defragmatie uitgevoerd? dit wil soms nog wel eens iets helpen.
je zou de mappen ipv openen, misschien direct op een usb stick zetten.

--- Update ---

hoeveel geheugen en werkruimte heeft jou laptop trouwens?
 
Dag Aarie,

Mijn werk laptop is vol met priv spul en dat wil ik op mijn priv laptop zetten. Op de priv laptop heb ik Windows 7 Recovery gedraaid en is dus verder nagenoeg leeg. Toch zit ie steeds boven de 80% fysiek geheugen. Volgens mij zit er een 500gb harde schijf in en 4gb ram.
 
hij is leeg maar toch 80% geheug, dan zal ik al ik jou was eerst eens malwarebytes laten lopen. ik denk dat er een virus jou laptop vertraagd.
www.malwarebytes.org tijdens de installatie moet je het bovenste vinkje uitzetten, anders krijg je een 30 dagen trial versie.
mocht hij veel vinden laten we abraham verder kijken, dit is de virus expert
 
Dag heren,

De laptop heeft meer dan 24 uur moeten herstellen van een vastgelopen windows update!
Hij was er bijna: 204 van 225.
Ga nu jullie voorstellen uitvoeren.

--- Update ---

@Abraham54,

Ook KB3102810: Update voor Windows 7 64-bit: https://www.microsoft.com/nl-NL/down....aspx?id=49540 loopt vast.
Gaat zo van't balkon denk ik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan