• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Weergave chrome bladwijzers ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceesvb

Junior lid
Lid geworden
6 dec 2015
Berichten
66
Waarderingsscore
0
Weergave was altijd vlg image...(7); icoontjes, verdeeld over het scherm.
Nu plotseling vlg image...(3); een lijst-weergave.
Wie weet hoe ik weer terug kom naar...(7)???
 

Bijlagen

  • image-2016-03-10 (3).png
    image-2016-03-10 (3).png
    9,8 KB · Weergaven: 45
  • image-2016-03-10 (7).png
    image-2016-03-10 (7).png
    83,3 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt door een moderator:
je hebt het toch over de app/snelkoppeling pagina van de ipad zelf? is deze van apple? omdat je het over crome hebt.
kan de foto`s slecht zien om dat het te klein is.
heb je iets gedaan, waardoor dit kwam? apps verschoven of is er een update geweest?
 
Hallo aarie25,
Mijn chrome ipad bladwijzers waren altijd weergegeven zoals de icoontjes op het getoonde bureaublad van de ipad en ook Windows 8.1.
Nu heb ik een soort lijstweergave; zie in mijn dropbox: https://www.dropbox.com/sc/glvcd2wgyi05ocl/AABazZzHSttJeCZxtrf7anrja
Ik had achteraf het idee, dat ik tijdens wisselen van schermen een verkeerde toets raakte.
Door te googlen op weergave ipad bladwijzers kan ik van alles aanpassen, maar zo'n 'lijstweergave' zie ik niet??
vr gr ceesvb
 
Heb jij deze wijziging in de weergave van je bladwijzers sinds 9 maart?
Dan komt het niet door iets wat jij zelf gedaan hebt. Het komt door een update van Chrome voor iOS van 9 maart.
Meer mensen vinden dat vervelend. Zie de recensies bij de app Chrome in de App Store:

56e31cd06e67a-image.jpeg
 
Hallo Porrelaar,
Ik heb idd eergisteren een stuk of 10 updates uitgevoerd; denk idd, dat er ook eentje van chrome bij zat.
Zou op dit moment zeggen, dat er maar mee ga proberen te leven :surrender.
Weet iig nu hoe en wat.
Thx en nog
Een fijne avond

--- Update ---

Hoewel; weet jij welke bezwaren er aan die update zijn en
kan ik terug??
vr gr
 
meestal zijn dit beveiligingsupdates of voor betere prestaties. maar als er veel klachten zijn over dit probleeem, dan verwacht ik dat er een update komt om dit weer terug te zetten.
 
ceesvb zei:
Hoewel; weet jij welke bezwaren er aan die update zijn en
kan ik terug??
Ik gebruik op mijn iPad alleen Safari als browser. Chrome voor iOS is niet hetzelfde als Chrome voor Windows. Apple legt flinke restricties op aan apps. Daardoor is Chrome voor iOS ook niet zo snel als die browser zou kunnen zijn.
Ik zou niet weten hoe je terug kan naar een oudere versie van Chrome voor iOS op je iPad. Je haalt Chrome voor iOS uit de App Store en die biedt alleen de nieuwste versie aan.

Overigens heeft Chrome voor Windows ook een soepzooitje gemaakt van de bladwijzers door een update van een tijd terug. Ik had alle bladwijzers opgeslagen in mappen en opeens stonden ze allemaal los in 1 lange onoverzichtelijke lijst. Ja, de mappen waren er ook nog wel, maar daarvoor moest ik eerst een paar meter naar beneden scrollen. Alle bladwijzers stonden er toen dus dubbel in: los n in mappen. Kon ik al die losse bladwijzers gaan verwijderen. Ook daar zijn toen veel verontwaardigde reacties op gekomen. Vanwege nog meer wijzigingen aan Chrome voor Windows gebruik ik die browser nauwelijks meer.

Maar misschien krijgt aarie25 gelijk en draait Google de wijziging terug in Chrome voor iOS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan