• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

XP naar Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.188
Waarderingsscore
50
Een kennis heb ik kunnen overtuigen dat hij eindelijk moet overstappen naar W 7. Zijn digitale belangstelling is al lang geleden gestopt, maar die XP is niet meer vooruit te branden.
Ik verwacht de "nieuwe" (=refurbished tweedehands van ComputerOutlet 159.--) morgen of zo. Is het van belang dat ik eerst XP controleer of alle "updates"van Anno Dazumal genstalleerd zijn vr ik verder ga met easytransfer en zo? Uiteraard zal ik de W7(P)-pc wel eerst controleren op updates.
 
jawel, ik heb meerdere keren XP over gezet op W 7, hetzij op de oude pc, hetzij naar een "nieuwe".
Het betreft hier dus een vermoedelijk ernstig verouderde en/of niet bijgehouden XP; de vraag is dus als ik de machine onder mijn beheer heb om met easyTransfer bestanden etc. over te zetten ik het oude apparaat eerst zoveel mogelijk moet updaten (en schoonmaken, ook letterlijk bijna). Die website van MS ken ik, en ook de vele andere adviezen die nog circuleren op internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan