• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mail komt dubbel binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.272
Waarderingsscore
418
Mensen,

Ik heb een computer met Office 2013 in de Outlook komt de mail steeds meerdere keren binnen. Het werkt zo, je krijgt een mail en een paar uur later krijg je deze weer opnieuw binnen als nieuwe mail. Sommige krijg je 2 keer andere wel 4 keer.

Ik heb de volgende zaken geprobeerd:

Nieuw profiel
Scan.pst om het bestand te fixen.

Er is n postvak en een archief.
 
Hallo Rubensky,

ik denk dat je een xxx-at-telenet.be adres heeft en nog een yyy-at-telenet.be adres waarvan het eerste de master is, dan is het niet abnormaal dat je emails dubbel krijgt.

mvg

willyke
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je dit verder specificeren, ik begrijp namelijk niet wat je bedoel. Er zijn meerder e-mailadressen op dit domein maar die hebben dit probleem niet.

Het is zo er komt een mail binnen van Piet en na een paar uur komt exact dezelfde van Piet weer binnen en zo gaat dat met alle E-mails. van willekeurige afzenders.
 
Dit probleem heb ik reeds als volgt verholpen: Het mailaccount heb ik in zijn geheel uit Outlook 2013 verwijderd. Vervolgens heb ik deze opnieuw toegevoegd. Dit heb ik wel gedaan met het oude .pst bestand zodat er geen mails verloren zijn gegaan.
 
Fijn dat het probleem is opgelost en bedankt voor het plaatsen van de oplossing. :victory:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan