• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste optie doen en die drivers zitten er meestal gelijk wel in maar als dat niet zo is haal je ze op, zet ze op een stick en........
 
Wil je jouw persoonlijke bestanden dan toch eerst redden, kan je dat doen middels een Linux Live CD (Ubuntu/Linux Mint) en dan via kopiren en plakken de gewenste bestanden op een extern opslagmedium zetten.
 
Als je je bestanden hebt veiliggesteld, is optie n het beste.
Indien niet: optie twee. Deze is in feite hetzelfde als optie n, alleen worden alle bestanden in de huidige map Mijn Documenten naar C:/backup gekopieerd.
 
Maar eerlijk gezegd heb ik liever dat ik helemaal opnieuw begin met een schone laptop zoals de dag dat ik het gekocht had daar is optie een ook voor.
Hij geeft aan......
 
Maar eerlijk gezegd heb ik liever dat ik helemaal opnieuw begin met een schone laptop zoals de dag dat ik het gekocht had daar is optie een ook voor.

Als ik dit doe zal windows gewoon weer opstarten nadat het herstel is afgerond? En hoe zit het met de drivers? Zitten die in een van die herstel schijven? Want daarlijk zit ik misschien zonder internet verbinding of dat mijn usb stick niet meer word herkent met al mijn belangerijke bestanden erop.

wil je een schoone installatie dan dien je optie 1 te nemen (Allegegevens op station C worden verwijderd ) indien er dus een 2de partitie is dan blijft deze behouden als ook datgene wat op deze 2de partitie staat .

ga je de recovery cd's gebruiken dan zal de Windows nadien ook gewoon opstarten ...je dient evenwel de recovery cd's te gebruiken zoals dit aangegeven word tijdens de fabrieksherstel .

je sluit best geen externe media's aan tijdens deze herstel procedure ....nadien worden ook al de externe media's weer herkent en geinstalleerd in apparaatbeheer , hier dien je je niet ongerust in te maken ...

gebruik je de recovery cd's die men u heeft toegestuurd dan dien jezelf geen drivers te installeren ... deze zijn dus aanwezig .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey daar ben ik weer,

Het is me gelukt om mijn laptop te herstellen naar fabriek status. Maar nu is er een ander probleem opgedoken, telkens als mijn antivirus wil updaten, ik iets op wil zoeken in een browser, in wil loggen in een account, een progamma wil installeren die internet verbindt vergt en nu ook naar windows updates zoeken valt de verbinding weg en komt er een uitroep bordje op mijn netwerk icoon te staan.

Dan na een tijdje doet het weer goed of het probleem kan zich opnieuw voordoen of niet, maar de volgende dag begint het opnieuw,
Wat kan dit zijn?
 
heb jij je modem al eens gereset ?
indien zo dan denk ik dat je de netwerkkaart dient te voorzien van de laatste driver .
 
heb jij je modem al eens gereset ?
indien zo dan denk ik dat je de netwerkkaart dient te voorzien van de laatste driver .

Na het installeren van de driver werkt de verbinding weer prima.
Bedank voor je reactie
 
Hi,

Ik weet niet als ik dit nieuwe probleem hier mag posten of een nieuwe thread ervoor moet maken
Maar alvast mijn excuses hiervoor.

Ik heb 19 windows updates geinstalleerd op mijn systeem als ik naar windows updates zoekt doet dit eindeloos lang, gisteren lied ik het 8 uurtjes zoeken voordat ik het opgaf.

De dag ervoor installeerde internet explorer 11 in de hoop dat het sneller ging uiteindelijk werden er 17 updates erbij geinstalleerd maar daarna schakelde mijn antivirus automatisch uit en starten ik mijn mijn laptop opnieuw op en kwam er een error bericht dat windows niet kon opstarten en laden het zich in het opstart herstel en deed het weer goed.

Hoe los ik dit op?
 
Kan best zo zijn dat er wel ongeveer 200 updates opgehaald moeten worden is mijn ervaring. Steeds een aantal tegelijk, en dan weer een aantal etc.
 
De dag ervoor installeerde internet explorer 11 in de hoop dat het sneller ging uiteindelijk werden er 17 updates erbij geinstalleerd maar daarna schakelde mijn antivirus automatisch uit en starten ik mijn mijn laptop opnieuw op en kwam er een error bericht dat windows niet kon opstarten en laden het zich in het opstart herstel en deed het weer goed.


vanwaar heb jij deze IE11 opgehaald ....dat je antivirus uitgeschakeld werd laat me vermoeden dat jij de IE11 van een willekeurige site heb binnen gehaald en niet van de Microsoft site ...is mijn vermoeden juist heb je prijs en is je systeem besmet !
 
vanwaar heb jij deze IE11 opgehaald ....dat je antivirus uitgeschakeld werd laat me vermoeden dat jij de IE11 van een willekeurige site heb binnen gehaald en niet van de Microsoft site ...is mijn vermoeden juist heb je prijs en is je systeem besmet !

Nee, had het gedownload bij de officile site van microsoft en voor ik het open deed scande ik het eerst met mijn antivirus en antimalware.
 
Installeren van en het zoeken naar updates is langzaam en hoog CPU-gebruik optreedt in Windows 7: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/3102810

Let wel: deze website laadt erg traag door een langlopend script - wacht desnoods een vijf minuten voor je er weer naar toe gaat, dan is het script wel klaar en de website normaal te benaderen.


Mijn ervaring met Windows 7 en deze update: nadat eerst de Windows Update naar wens is ingesteld, dat de Windows Update daarna normaal en snel de updates voor Windows 7 vindt.
 
Installeren van en het zoeken naar updates is langzaam en hoog CPU-gebruik optreedt in Windows 7: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/3102810

Let wel: deze website laadt erg traag door een langlopend script - wacht desnoods een vijf minuten voor je er weer naar toe gaat, dan is het script wel klaar en de website normaal te benaderen.


Mijn ervaring met Windows 7 en deze update: nadat eerst de Windows Update naar wens is ingesteld, dat de Windows Update daarna normaal en snel de updates voor Windows 7 vindt.

Het installatie programma zit al 2 uur naar updates op mijn computer te zoeken net als de vorige. Hoort dit eenmaal zo te doen? Of werkt het niet?
 
Vertel eens wat voor soort internetverbinding jij gebruikt (ADSL, Kabel enz.?) en hoe jouw computer met internet is verbonden (gedraad of draadloos?).
 
wat voor soort internetverbinding het is weet ik niet, maar mijn internetsnelheid is 20 - 2 Mb/sec en het is een draadloze verbinding.

--- Update ---

Vertel eens wat voor soort internetverbinding jij gebruikt (ADSL, Kabel enz.?) en hoe jouw computer met internet is verbonden (gedraad of draadloos?).

wat voor soort internetverbinding het is weet ik niet, maar mijn internetsnelheid is 20 - 2 Mb/sec en het is een draadloze verbinding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan