• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

SSD en HDD

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok ik wacht dat af.
verder werkt het heerlijk . :p
 
Zo, ik zit nu ook in Mint.
Was in minder dan vijf minuten genstalleerd.
De updates zijn binnen en de allernieuwste Kernel voor Ubuntu/Mint draait nu - oude originel kernel verwijderd; als thema gebruik ik Shuttle.

Wat betreft het inlogprobleem met wachtwoord: ga naar het startmenu en klik op het Systeeminstellingen.

Scroll daarin naar beneden naar Beheer en klik je op Aanmeldscherm.
Log in met wachtwoord en klik dan in de linkerkolom op Automatisch aanmelden en zet vervolgens een vinkje voor Automatische aanmelding inschakelen
 
daar staat een kruisje
maar het gaat mij om die wachtwoorden intypen, bij alles wat je doet hoor,dat vind ik irritant.
is dat weg te halen?? of aan te passen???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee.
Want de root is beschermd en daarom dat je bij bepaalde akties dus een wachtwoord nodig hebt.
Ik heb net mijn Mint geoptimaliseerd voor de SSD en moest daarbij ook ontelbare keren het wachtwoord gebruiken.

Maar ik ben weer blij, want mijn Mint is qua snelheid mijn Windows om lengtes beter.
Nu is het zaak mijn Mint verder op te tuigen met o.a. een radio en een paar games.
 
VLC staat er al op
prima om radio te luisteren
ok wachtwoord is dan niet anders
Bedankt nogmaals
 
Kradio4 geinstalleerd ,maar geen internet of radio stations.
raar programma.
hoe start ik een station??
liefst internet radio.
 
ik heb bv 538 of veronica maar geen geluid steeds een error veldje

of ik voeg een internet url toe maar niks geen geluid

--- Update ---

VLC is toppie heb al verschillende radio zenders draaien vanaf internet.:p
en wereld lijsten met zenders

--- Update ---

ik vind voor linux mint rosa geen ander internet radio programma wat leuk is???
ik dacht dat er zoveel was voor linux???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan