• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Chrome update niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lijn31

Junior lid
Lid geworden
6 feb 2015
Berichten
68
Waarderingsscore
0
Beste
Er komt steeds de melding Google Chrome is veroudert om uw Linux Mint Maya xf13 geen updates meer ontvangt?
Maar het schildje van updates is groen er er staat uw systeem is bijgewerkt?
Weet hier iemand meer van ?
grotjes joan uit schoten
 
Ja Chromium staat er ook op en die meldt hetzelfde wordt niet upgedate die had dat al eerder dan een paar maand ?
 
Het gaat hier om de browser Google Chrome zo neem ik aan?

Je kan altijd proberen de nieuwste versie binnen te halen via www.Google.nl/chrome
 
De Nieuwe versie is geen 32 bit maar er komt steeds op dat mijn linux mint maya xf 13 geen updates meer krijgt ?DEnk dat het niet aan de browser ligt?
 
welke versie draait er bij jou? hier Versie 49.0.2623.87 m

anders zou chrome ook helemaal kunnen verwijderen en een nieuwe versie erop zetten.

--- Update ---

heb je een 64 bit versie nodig?

Let er wel goed op, dat deze webpagina zich niet vergist in 32-bits respectievelijk 64-bits: hij heeft er een handje van om u het 32-bits-pakket voorgeselecteerd aan te bieden, wanneer u het 64-bits-pakket nodig heeft!
Weet u niet of uw Linux Mint 64-bits dan wel 32-bits is? Dat kunt u controleren met de terminalopdracht arch
Als de uitvoer is: i686, dan is uw systeem 32-bits. Is de uitvoer: x86_64, dan is uw systeem 64-bits.
 
Mijn Linux Mint Maya fx 13 is een 32 bits daar ik een heel oude PC heb!!!het is i 686 versie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja bij chromium komt steeds dit erop.Deze versie van chromium wordt niet langer ondersteud voer een upgrade uit naar een ondersteunende browser.!!!
Als ik Chrome gebruik komt dit erop.Deze computer ontvangt geen google chome updates meer omdat dit linux systeem niet meer wordt ondersteund??
Nu zit ik met 2 browsers die niet updaten?Is mijn linux maya mint fx13 dan niet te oud ontvangt die nog updates?Volgens mijn update schildje wel er staat uw systeem is bijgewerkt kan niet volgen.
gtjs joan
 
Als ik het goed begrijp gebruik jij hardware die inmiddels een goede twintig jaar oud is.
Nooit aan iets nieuwers gedacht?
 
Als ik het goed begrijp gebruik jij hardware die inmiddels een goede twintig jaar oud is.
Nooit aan iets nieuwers gedacht?

ik denk er het zelfde over, als chrome en chromium geen updates meer krijgen, zou ik ook een andere linux versie gaan gebruiken.
wordt de linux maya mint fx13 nog wel van beveiligings updates voorzien?

--- Update ---

de nieuwste versie is 17.3
https://www.linuxmint.com/download.php
 
Linux mint 13 wordt nog tot medio 2017 ondersteunt (Ubuntu LTS).

Firefox is standaard in Mint - waarom ga je die niet gebruiken?
 
Mem: 495 489 6 0 13 235 dit is mijn ram geheugen ,de nieuwe versie van linux mint maya is die meer dan 500 ram want ik heb nu maar 6 mb over zit bijna vol?
Firefox stond erop maar die chrast binnen de minuut?staat er nog op maar kan hem niet gebruiken .
 
Dan een vraag aan jou, waarom gebruik je nog steeds die museumrijpe hardware?
Bovendien kan jij je gaan afvragen of de HD na al die tijd nog gezond is.
 
heb je hem al eens een keer opgeschoont? kan een oorzaak hebben dat hij crasht.
 
Deze Pc is oud maar weinig gebruikt wordt alleen door mijn vrouw gebruikt als we samen surfen maar het is een oud bakse 2 gb geheugen maar ik zet alles op externe schijf waarom wegdoen hij werkt goed.Wat denkt u van de browser slimjet?Heb gelezen op lubuntu,zal ik die eens proberen schijnt lichtgewicht te zijn?

--- Update ---

opschonen gaat dat in lubuntu hoe met je dat doen?hier staat geen c cleaner op dat bestaat niet in lubuntu?
 
ik bedoel een scannen met malwarebytes, omdat firefox crasht, miischien zit er wel adware/malware op de pc.

maar je zou ook eens hier kunnen kijken, hier worden tips gegeven om lubuntu schoon te maken
https://sites.google.com/site/computertip/schoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan