• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

startbalk valt over mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Sinds gisteren valt de 'startbalk' boven mijn e-mails (inbox, verzonden, beantwoorden, doorsturen, verwijders etc) over de eerste mail. Wanneer ik de computer start is de bovenste balk (nieuwe mail, fotomail, verwijderen, etc) er niet. Klik ik op start, dan verschijnt hij. Open ik een mail, dan staat her er ook weer en kan ik die mail evt. verwijderen.
Ik hoop dat een beetje duidelijk is wat ik bedoel. Dus als ik het mailprogramma open, staat er linksboven naast elkaar bestand, start, mappen, beeld, account. Klik ik op een mail dan klapt de hele balk open. Tot gisteren had ik twee regels boven de mails.
 
welke windows versie en mail programma heb jij? dan kunnen mensen jou beter advies geven.
 
Sorry voor de onderbreking van deze mooie zaterdag. Mijn vrouw heeft het al opgelost, vraag me niet hoe ;-). Ze zegt dat ik wel weer ergens geklikt zal hebben waar ik dat niet had moeten doen. Bedankt voor de vlotte reacties en nogmaals sorry voor de overlast.
Groet,
Willem

--- Update ---

Toch nog een kleine aanvulling. Het gaat om Windows live mail en Windows 10. Linksboven op de 'mailpagina' staat een heel klein uitklaptekentje 'werkbalk snelle toepassing aanpassen'. Daar heb ik kennelijk onbewust iets in gedaan. Daar heeft mijn vrouw de aangevinkte dingen weer 'ontvinkt' en daarna was alles weer bij het oude. Wellicht interessant voor jullie.
Groet,
Willem
 
bedankt voor het terugkoppelen daarvan! mooi dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan