• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Beste mensen,

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, want ik heb een vraag je over Google Chrome en die info kan ik op de Help-Devices van Google nergens vinden. Mijn probleempje is: dat ik de App-Launcher niet meer kan krijgen en omdat ik die zo handig vond, vind ik dat jammer. Ik bedoel de App (heet App-Launcher) die automatisch naar de Windows-taalbalk wordt verplaatst, wanneer je dat wilt. De App-launcher is nog steeds beschikbaar in de taakbalk van Google Chrome zelf, maar het verplaatsen naar de Taakbalk van Windows is kennelijk niet meer mogelijk.
Wie weet de oplossing? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen
Weert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel Porrelaar voor deze info (anders had ik wel kunnen blijven zoeken). Overigens en zoals gebruikelijk; ons (de gebruikers), is weer niets gevraagd door Google Chrome.

Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Weert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan