• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Word ik beduveld of is er een andere reden. Intrainen router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Arrie55, ik heb het abbo tot 40.
@Abraham, ik zet hem eens een tijdje op Annex B, kijken wat er gebeurt.
Het blijft vreemd dat hij eerst een maandje op max blijft en langzaam lager wordt.
 
Even afwachten - je hebt de modem wel opnieuw laten opstarten na de B-instelling gedaan te hebben?
 
ja maar hoeveel garanderen zij? is daar iets over bekent?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens de pk check is max 36 haalbaar. Als ik eerder 40 had is m.i. dit ook haalbaar.
Nb. Na een wijziging start ik altijd opnieuw even op.
 
Met de speedtests kom ik rond de 25. Zowel bij ziggo, speed.io en speedtest.net, afh. Vd server die ik kies.
En de upload richting 7. Terwijl dit al jaren 3 tot 4 geweest is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het wordt dus alleen maar minder. het lijkt mij niet dat xs4all elke keer steeds iets minder geeft, dus het is wel vreemd dat dit gebeurd.
 
Ik heb net de router teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dit veranderd niets aan de snelheid. Ik ga maandag maar eens effe bellen.
 
Ik begin zo langzamerhand te denken dat er iets mis is met de aansluiting in de KPN centrale waarop jij zit aangesloten.

Is een glasvezel abo bij jouw provider niet een optie?
 
Xs4all levert hier nog geen glasvezel. Er ligt wel een aansluiting tot in huis, maar die is van caiway. Xs gaat daar nog niet op. Had ik al eens geinformeerd.
 
Ik begin zo langzamerhand te denken dat er iets mis is met de aansluiting in de KPN centrale waarop jij zit aangesloten.

Is een glasvezel abo bij jouw provider niet een optie?

ja ik dacht ook al zo iets, want het is wel vreemd dat het steeds minder wordt.
misschien moet korrigan maandag maar even bellen, want op de mail reageren ze nog niet echt.
 
Ik heb contact gehad met xs4all. Zoals ik al wel vermoede ligt het volgens hun weer aan mijn aansluiting. Ik wordt daar zo moe van.
Ik ga de bedraading maar eens nalopen. Misschien dat er door de tocht wat verschoven is. Ik heb gevraagd of het niet aan de centrale ligt. Moet ik nog antwoord op krijgen.....
 
oke het kastje naar de muur reactie, daar kun je iets mee :fury:
maar ik geloof hun niet, je maakt mij niet wijs, dat het steeds minder wordt het dan aan jou ligt, als het steeds zou schommelen oke.
maar loop de boel dan maar eens goed na en afwachten wat hun dan zeggen.
 
Net nieuwe kabel gebruikt. Geen verschil.
 
komt dus echt van buiten!
 
Xs4all geeft kpn opdracht om een DLM reset te doen. Wordt vervolgt.
 
oke we wachten het even af!
 
KPN monteur is geweest. Veel overleg met de achterban. Er is een DLM reset gedaan. Dat ik van max mogelijk 36 op 33 zit is normaal. Maar dat hij van 40 wegzakt en weer terug en ern up van 7 is niet goed. Het zou nu stabieler moeten zijn. Er is gelijk een nieuw isra aangelegd , geschikt gemaakt voor pair bounding.XS4all biedt dit helaas nog niet aan. Pas na de zomer. Afwachten maar.
 
Hoe is het mogelijk.
XS4All is al jaren een dochter van KPN.
En ze wijzen er nog steeds op de beste provider te zijn.
 
Het schijnt dat elke provider zijn eigen apparatuur heeft staan die geschikt moet zijn voor bounding. KPN heeft dit wel, xs4all nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan