• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Enqute over dit forum

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum

Enqute over het NCF

  • Het forum ziet er thans al behoorlijk gedateerd uit.

    Stemmen: 9 25,7%
  • Het forum ziet er nog steeds goed en modern uit.

    Stemmen: 13 37,1%
  • Er hoeft helemaal niks te veranderen.

    Stemmen: 22 62,9%
  • HTML5 toepassingen worden gemist.

    Stemmen: 4 11,4%
  • HTML5 toepassingen worden niet gemist.

    Stemmen: 5 14,3%
  • De forumsoftware dient gemoderniseeerd te worden (graag toelichten).

    Stemmen: 3 8,6%
  • De forumsoftware hoeft niet gemoderniseeerd te worden (graag toelichten).

    Stemmen: 2 5,7%
  • De aanbinding met sociale media (zoals Facebook en Twitter) wordt niet gemist?

    Stemmen: 15 42,9%
  • De aanbinding met sociale media (zoals Facebook en Twitter) wordt node gemist?

    Stemmen: 1 2,9%
  • Indien het forum goed weergeven wordt in smartphones en tablets, is TapaTalk niet meer nodig.

    Stemmen: 5 14,3%
  • Indien het forum goed weergeven wordt in smartphones en tablets, blijft TapaTalk nodig.

    Stemmen: 1 2,9%
  • Missen jullie een forumonderdeel (graag toelichten)?

    Stemmen: 4 11,4%

  • Totaal aantal stemmers
    35
rubensky oke, zo dat mensen dan geen nieuwe reactie meer plaatsen, omdat het toch geen zin heeft.

--- Update ---

ik ben ook graag hier op ncf.
het enigste wat ik belangrijk zou vinden is het gebruik van HTML 5 ondersteuning. maar vooral omdat flash player te veel risico heeft.
zoals deze week weer eens bekent werd.
https://www.security.nl/posting/467230/Adobe+dicht+24+ernstige+lekken+in+Flash+Player
https://www.security.nl/posting/467287/Nederlandse+internetgebruikers+doelwit+Flash-aanvallen

ik heb inmiddels van abraham vernomen dat NCF nu HTML5 ondersteunt, dus ik ben blij dat het nu een stuk veiliger is geworden, door dat er geen flash player meer meer nodig is.:rules:
 
Het forum ziet er niet heel modern uit maar ik heb er geen last van. HTML5 toepassingen lijken mij een goede toevoeging.
 
Op dit forum zie ik de laatste week steeds vaker opgelost verschijnen :smile:, daar word ik blij van. Mag ik ook weten waarom dat de topics dan direct worden gesloten?
 
Oke de HJT had ik al begrepen maar je kan er dus specifiek naar vragen oke. Weten we dat ook weer :smile:
 
Social media mis ik totaal niet, hoeft ook niet te komen.

Wel vind het het nodig om het forum eens wat op te frissen.
Hiermee bedoel ik niet een totale vernieuwing, maar tekst en meldingen een nieuwe look geven is wel aan de orde.
Als je kijkt naar de "header"van dit forum mist het op zen minst wat "padding". Ruimte binnenin de header waar de tekst er tegenaan zit.
Kleine dingen zoals dat.

En de keuze tussen andere thema's vind ik toch ook maar sufjes ( in de footer ).
 
Ik hoop dat jou bijdrage nog meer leden laat meedoen aan de enqute.
 
Zonet bedacht ik mij iets waar misschien animo voor is, aan de andere kant lastig, maar volgens mij zeer nuttig.

Mijn idee is als volgt: een knowledge base met zaken die veel worden gevraagd met plaatjes en dergelijke. Een super belangrijk iets is dan alleen wel dat er een goede zoek functie moet zijn die alleen in de knowledge base zoekt.

Daar kan denk ik een deel van de bezoekers (misschien zonder registratie) of uit schaamte omdat ze denken dat het een domme vraag is veel aan hebben.

Ik ben bereid te helpen deze te vullen dan wel hier actie op te ondernemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat dacht je van het handleidingen en tuts gedeelte:
http://www.nationaalcomputerforum.nl/forumdisplay.php?f=13
(Handleidingen en tips van leden, alsmede antwoorden op vaak gestelde vragen.)

Je mag altijd iets maken als je denkt wat te kunnen toevoegen. Wij zullen het daarna verplaatsen naar het juiste subforum. Ook gasten (niet-leden) hebben toegang tot dat forumgedeelte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat begrijp ik. Naar zo iets zoek ik dan ook maar dan een met veel handleidingen voor de "gewone" dingen. En misschien is dat erg lastig maar een zoekfunctie die dan echt in die "bak" zoekt.
 
Je kan per forumonderdeel een aparte zoekfunctie gebruiken die daar gaat zoeken:
tQOVdWGw.jpg


Een andere mogelijkheid zoeken via de geavanceerde zoekfunctie.
 
Dave,

Sorry hoor maar ik heb nooit meer iets van me laten horen excuus. Die optie kende ik niet dank voor de uitleg.

PS. Team, wat gaat er met de resultaten van deze enqute gebeuren?
 
Hoi Rubens,
er zijn op dit moment achter de schermen weer grote ontwikkelingen gaande.
Dat betekent ook voor mij, dat ik een aantal ideen voorlopig in de koelkast heb gedeponeerd.
 
We zijn benieuwd :smile: hopelijk zijn de ontwikkelingen positief!

Zet de koelkast niet te koud anders gaan de ideen misschien wel kapot :smile:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook wel benieuwd naar de vernieuwingen!
 
Ik ook, maar ik denk dat het een verbetering van bepaalde dingen zal zijn.
Maar we wachten het af. :biggrin:
 
Hallo iedereen,

ten eerste wil ik even zeggen dat het forum voor mij er goed uitziet en overzichtelijk is.
ten tweede heb ik een vraag. Hebben jullie wel eens aan een app voor android gedacht? Of is die er al?
Dit is niet echt een must maar misschien wel handig voor sommige mensen.

Taylor
 
Hoi Taylor - toevallig ben ik die mogelijkheid tegengekomen op het forum van XenForo.
Voor dit forum geld, dat de forumsoftware daarvoor al te ouderwets is.
 
Het forum is wel te openen via TapaTalk, wellicht niet helemaal wat je zoekt, maar het is beter dan niks :)
 
Zit nu op m'n tablet met Android te typen.......
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan