• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies bij aankoop media-streaming-dataopslag apparaat nas budget 300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomVanDerBroek

Bekend gezicht
Lid geworden
7 dec 2010
Berichten
183
Waarderingsscore
0
Avond iedereen
Ik heb thuis de volgende setup.
1 Macbook air, 1 ASUS laptop en een IPHONE.
Ik wil een media opslag apparaat komen voor streaming, dataopslag en kijken op mijn televisie ook en natuurlijk switchen tussen verschillende apparaten. Eventueel toegang op afstand etc.... Ik kijk veel soaps ik download behoorlijk daarom is data echt belangrij wat en wil ook wel netflix
Wegens het hebben van 1 MAC en 1 Windows twijfel ik een beetje over wat ik ga kopen.
Mijn buget ligt tussen 300 en 400 euro waar ik een jaar hard voor heb moeten sparen.
Suggesties zijn altijd welkom
 
Ik zou zonder enige twijfel voor Synology gaan. Ja deze zijn wat duurder en worden vaak zonder schijven geleverd maar dan heb je wel een mooi product in een mooie stevige behuizing met een goede interface en verwisselbare schijven bij de meeste modellen.

Kijk eens naar deze: http://www.nascenter.nl/product/649774/category-194802/synology-ds216play.html

hij valt, als je er ook nog goede schijven zoals bijvoorbeeld deze bijkoopt boven je budget maar dan heb je wel een goed product.

Anders kan je altijd nog naar deze kijken:

http://www.nascenter.nl/product/553758/category-194802/synology-ds115.html
 
Hallo Rubensky
Bedankt voor je antwoord
Ik denk dat ik deze nascenter ga bestellen.
Helemaal top
 
Welke van de 2 bedoel je dan? Doe er wel goede schijven bij! Bijvoorbeeld Red NAS disken. Deze zijn gemaakt om in een NAS te zitten die constant aanstaat.
 
Ah ok ik wil wel gaan voor de duurdere
In mijn kist kan ik die centen toch niet opmaken hehehe
Hij heeft wel geen HDMI ingang maja you can t have it all
en ik heb usb op mijn tv dus da komt wel goed

Ok bedankt voor je tip met die schijven ga ik zeker onderzoeken
 
Je hebt nu de 216 play variant. Dat is een hele goede. Wil je toch iets sneller dan kan je altijd kiezen voor de + variant. Je sluit dat ding aan op je netwerk en je kan realtime streamen naar inderdaad je TV mobiel e.d.

Je tv moet dan wel netwerk hebben of met bijvoorbeeld een Cromecast. Mocht je het apparaat in huis hebben en nog vragen hebben over het instellen oid. Laat het dan gerust even weten!

Let op dit product wordt geleverd zonder harde schijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan