• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kan programmas niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

fck3vin

Nieuw lid
Lid geworden
12 jul 2014
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb sinds kort windows vista x32 weer opnieuw geinstalleerd op mijn pc. Ik heb alle updates geinstalleerd die er nodig zijn en alle drivers zijn ook up to date. Nu heb ik een probleem echter met sommige programmas te installeren. Ten eerste wil hij Chrome niet installeren omdat mijn windows deze niet ondersteunt. Alle andere browsers kan ik wel installeren.
Daarnaast kan ik programmas zoals adobe flash, teamspeak etc. niet installeren. Hij wil deze wel downloaden maar hij wilt de launchers niet starten. In IE wil hij echter wel adobe flahs installeren.

Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn?
 
Is jouw Vista al weer in SP2 uitvoering?
En zijn alle drivers genstalleerd?

En wat Chrome betreft, Google heeft inderdaad de ondersteung voor Vista en Windows XP compleet stopgezet.
Alternatief kan je kijken of je met Opera wel weer tevreden kan zijn.
 
Dat kan het best wel eens zijn. Ik kan overigens alleen maar x86 en x64 sp2 vinden. Deze doen het niet...
 
Wat is jou overweging om nog met Windows Vista te werken i.p.v. met Windows 7 of 10?
 
Omdat ik alleen een vista dvd had en gewoon even wilde testen of dat mijn pc het nog deed (ik heb m bijna een jaar niet aangeraakt en dacht eigenlijk dat er iets mis was met de hardware) Ik heb gewoon een laptop waar ik alles mee doe en heb mijn pc alleen weer genstalleerd zodat ik league of legends kan spelen. Inmiddels heb ik sp1 genstalleerd en hij zegt dat er geen nieuwe windows updates meer zijn. Toch wil hij sp2 niet installeren vanwege ontbrekende componenten.

In ieder geval al erg bedankt voor de reacties!
 
Oke duidelijk!
 
Inmiddels wil de sp2 wel installeren! Uiteindelijk was het heel simpel en hoefde ik alleen deze map te verwijderen: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\vLite

Ik zal nog laten weten hoe het is gegaan met de installatie van sp2!

--- Update ---

Ben inmiddels achter het probleem gekomen! In eigenschappen stonden de gedownloade launchers geblokkeerd. Na deze geunblockt te hebben starten de launchers op! In ieder geval bedankt voor de service packs!
 
Hallo,

Ik heb sinds kort windows vista x32 weer opnieuw geinstalleerd op mijn pc. Ik heb alle updates geinstalleerd die er nodig zijn en alle drivers zijn ook up to date. Nu heb ik een probleem echter met sommige programmas te installeren. Ten eerste wil hij Chrome niet installeren omdat mijn windows deze niet ondersteunt. Alle andere browsers kan ik wel installeren.
Daarnaast kan ik programmas zoals adobe flash, teamspeak etc. niet installeren. Hij wil deze wel downloaden maar hij wilt de launchers niet starten. In IE wil hij echter wel adobe flahs installeren.

Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Windows moet eerst uptedate zijn

--- Update ---

Hallo,

Ik heb sinds kort windows vista x32 weer opnieuw geinstalleerd op mijn pc. Ik heb alle updates geinstalleerd die er nodig zijn en alle drivers zijn ook up to date. Nu heb ik een probleem echter met sommige programmas te installeren. Ten eerste wil hij Chrome niet installeren omdat mijn windows deze niet ondersteunt. Alle andere browsers kan ik wel installeren.
Daarnaast kan ik programmas zoals adobe flash, teamspeak etc. niet installeren. Hij wil deze wel downloaden maar hij wilt de launchers niet starten. In IE wil hij echter wel adobe flahs installeren.

Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Het platform moet uptedate zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan