• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verzoek om (steeds weer) wachtwoord in te vullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
Na wat gehannes, nieuw wachtwoord instellen, een aantal Outlook-accounts van mezelf samenvoegen toto ntje ben ik steeds verplicht bij opstarten pc dat nieuwe wachtwoord in te vullen. Hoe kom ik van die melding en dat verzoek af? zoals hier:

5718b46788ce1-Najsnarf.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan toch in Mailwasher Pro ingesteld worden, neem ik aan?
 
Welke mail software wordt er gebruikt? Welke Outlook versie gebruik je?
 
Mijn antwoord duurde even: iedere keer dat ik N.C.F.(opnieuw) open moet ik inloggen, en na een te groot aantal keren "vertrouwt" hij het niet, en moet ik ruimschoots wachten.
Inmiddels is het probleem opgelost: hoewel ik meende dat ik bij mailwasher pro mijn emailwachtwoord had ingevuld was dat niet zo. Toen dat correct was ingevuld waren de meldingen over.
Tot mijn genoegen zie ik nu ook dat mijn emailadres in n van de plaatjes uitgepoetst is: ik kan zo'n geupload plaatje kennelijk niet meer ongedaan maken toen ik dat merkte. Iemand een tip?
@Rubensky: het bleek dus een probleem van mailwasher te zijn, maar ik gebruik Office 2010 met Outlook 2010.

--- Update ---

en bleek dat de verzending ook haperde, maar ik zie nu pas dat het toch aangekomen is.
 
Fijn dat het weer werkt. De tip: bekijk de afbeeldingen goed voordat je ze op dit forum zet. Dan kan je met bijvoorbeeld Paint je gegevens nog zwart maken op de afbeeldingen, opslaan en dan pas posten. Ik heb zomaar het vermoeden dat nu iemand van het team het voor je gedaan heeft.
 
Najsnarf zei:
Tot mijn genoegen zie ik nu ook dat mijn emailadres in n van de plaatjes uitgepoetst is: ik kan zo'n geupload plaatje kennelijk niet meer ongedaan maken toen ik dat merkte. Iemand een tip?
In beide plaatjes heb ik je e-mailadres zwart gelakt. Dat had ik ook vermeld. Je ziet dat onderaan post #1: "Laatst gewijzigd door porrelaar; 21 april 2016 om 13:05 Reden: 2 x e-mailadres zwart gelakt om spam te voorkomen"

En ja, je kunt zelf zo'n geplaatste bijlage weer verwijderen. Het gaat wel wat omslachtig:
Klik bovenaan eerst op Jouw profiel.
Op de pagina die dan opent, klik je bovenaan op Instellingen
In de linker kolom klik je onder Mijn instellingen op Bijlagen (staat bij Diversen)
Daarna krijg je al je bijlagen te zien. De meest recente staan bovenaan.
Zet een vinkje achter de bijlagen die je wilt verwijderen.
Klik daarna rechts onderaan op die bladzijde op de knop Selectie verwijderen.
 
Mooi dat je dit vermeld Porrelaar! Mocht ik het nog eens nodig hebben dan zit dit in mijn geheugen. Ik had de post niet goed gelezen denk ik anders had ik wel vermeld dat jij het gedaan hebt.
 
Als ik de route van Porrelaar volg zijn er alleen twee plaatjes van oktober en november 2015, maar niet de meest recente van # 1 hierboven. En ik plaats nogal vaak plaatjes/printscreens, maar hier had ik iets over het hoofd gezien.
 
Het klopt dat je de door jou in post # 1 van dit topic geplaatste bijlagen niet meer terugvindt. Het was voor mij gisteren het makkelijkst om jouw afbeelding eerst zichtbaar te maken door op de link in post #1 te klikken. Ik heb je afbeelding toen opgeslagen op mijn pc (via rechtsklik > Afbeelding opslaan als) en daarna bewerkt in een fotobewerkingsprogramma om de twee nog zichtbare e-mailadressen zwart te lakken.
Daarna heb ik de door mij bewerkte afbeelding in jouw post geplaatst met behulp van de website www.imgdumper.nl.
Tenslotte heb ik de door jou geplaatste bijlagen verwijderd. En daarom kun je die nu niet meer terugvinden, wanneer je via Instellingen naar de door jouw geploade bijlagen kijkt.

Jij had in post #1 van dit topic gebruik gemaakt van de knop Insert Image:
571a02d21aef1-Insert_Image.PNG
om je afbeeldingen te uploaden.
Alleen toen ik net lid was, gebruikte ik die werkwijze ook. En alle bijlagen die ik op die manier op het forum heb gezet, kan ik nog steeds terugvinden wanneer ik de door mij in post #6 beschreven route volg.
Er zat vroeger echter een groot nadeel aan het uploaden van plaatjes via de knop Insert Image. Er is namelijk een maximale opslagruimte voor bijlagen. Wanneer je zoals ik vaak plaatjes toevoegt, dan zat je gauw aan het maximum.
Ik ging daarom over naar het invoegen van plaatjes via www.imgdumper.nl. Dan kun je zoveel plaatjes invoegen als je wilt. Bovendien zit er dan geen grens aan de grootte van het plaatje.
Sinds het NCF een nieuwe eigenaar heeft (Wilhelm), is de maximale opslagruimte van bijlagen vergroot. Die ruimte is nu 20 MB. Daarmee kun je heel wat plaatjes kwijt.
Persoonlijk vind ik het uploaden van afbeeldingen via www.imgdumper.nl sneller en makkelijker dan het plaatsen van een bijlage via de knop Insert Image, maar dat zal misschien door gewenning komen.
Plaatjes die je gepload hebt via www.imgdumper.nl zul je niet terugvinden via de eerder beschreven route. Die plaatjes staan immers niet op de server van het NCF, maar op de server van imgdumper.

Ik hoop dat ik het zo iets duidelijker voor je heb kunnen maken.
 
Al jren gebruikte ik Tinypic om een plaatje te uploaden. recent zie ik hier echter niets meer gebeuren - nadat ik een prent geselecteerd heb - in een bepaald fase van het proces. Dus toen ben ik overgestapt op een andere mogelijkheid waar ik duidelijk minder ervaring mee heb.We dwalen wat af: zijn er meer forumleden waarbij de procedure bij Tinypic vastloopt (namelijk: er moet een code of een tekst verschijnen dat ingevuld moet worden)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan