• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

nieuwe installatie vista+sp2, daarna niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lambik65

Gevestigd lid
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
214
Waarderingsscore
5
Zelf werk ik met een packard bell + windows 10
nu heb ik nog een oude laptop (ook een packard bell) met windows vista. maar die was zo traag dat ik alles terug gezet heb naar de fabrieksinstellingen.

Nu wil vista alles wel updaten tot service pack 2, daarna wil hij niets meer updaten, ook internet explorer 7 kan ik niet updaten naar explorer 9.
alles wat ik doe krijg ik steeds de foutmelding, dat het niet compatible is met deze computer.

Iemand nog ideen.
de laptop is wel 11 jaar oud, maar werkt nog steeds goed.

Roel
 
Zou je ook een of een print screen of een letterlijke kopie van de foutmeldingen willen plaatsen zodat we gerichter kunnen zoeken.
 
aarie25 ik voldoe aan alle eisen, en het type is niet meer te lezen, sticker is helemaal afgesleten.
rubensky: een foutmelding krijg ik niet: als ik gewoon (na sp2) naar windows update ga, dan blijft hij zoeken naar update's, en na 8 uur zoeken heb ik het maar opgegeven.
En heb zelfs alles voor de 2e maal opnieuw geinstalleerd, maar weer hetzelfde probleem.

en internet explorer 7 werkt helemaal niet meer, kan zelfs gewone site's als dumpert en deze site niet meer bezoeken.
En als ik handmatig naar microsoft gaat om ie 9 te installeren, krijg ik alleen een melding dat het niet wil, omdat deze windows niet compatible is met ie9
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan