• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Smartphone synchroniseren in Itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

FransdeVette

Gevestigd lid
Lid geworden
13 sep 2012
Berichten
271
Waarderingsscore
0
Het lukt me niet om Itunes bestanden op mijn smartphone te zetten.
 
Je vraag is verplaatst van Algemeen naar Smartphones en tablets.
 
dat is een besturingssysteem die op een telefoon draait.
wat voor merk/type telefoon heb jij?
 
dan heb jij android. dus dan zou je mij eerste bericht eens kunnen proberen.
 
Eerste bericht geprobeerd, maar na installatie van Notpod krijg ik nergens een menu waarin ik een new device kan installeren.
 
klik eens in windows, op het pijltje naar boven, rechts onder in de taakbalk,naast de klok enzo
 
Beste aarie, daar heb ik gekeken en wa moet ik daar dan mee?
 
daar staat als het goed is, het icoontje van notpad.
daar moet je dan op klikken en dan kun je verder met de stappen zoals het linkje aan geeft
 
Dat is allemaal duidelijk, maar als ik op het icoontje van Notpod click kom ik gewoon in Itunes en dan loop ik weer vast.
 
nu je het icoontje heb gevonden moet je het volgende doen. (wel de telefoon aangesloten aan de pc)

Klik met de rechtermuisknop op het iTunes Agent icoon in je system tray.
Klik op 'preferences'.
Laat alle selecties staan en klik op 'new' om een nieuw profiel aan te maken.
Geef het profiel een naam die overeenkomt met je toestel dus -> Samsung GT 19300
Klik op 'Choose' en selecteer de muziekmap die je in stap 1 hebt aangemaakt.
Klik op 'Create' en selecteer de muziekmap die je in stap 1 hebt aangemaakt.
Klik op 'save' om je nieuwe profiel op te slaan en klik daarna op 'close' om iTunes Agent terug naar de achtergrond te sturen.

--- Update ---

als je dat allemaal hebt gedaan, dan ga je de laatste stap doen.

De laatste stap die je moet nemen alvorens je kunt synchroniseren, is het toevoegen van muziek aan je nieuwe apparaat. Start iTunes op en je zult zien dat er in je afspeellijsten een nieuwe map 'My Devices' is aangemaakt. Als je de vorige stappen goed hebt doorlopen, zie je onder deze map een afspeellijst staan met de naam die je eerder aan je profiel gaf (in dit geval Samsung GT 19300.)

Sleep in iTunes de muziek die je op je Android GSM wilt hebben naar deze afspeellijst toe. Klik nu met de rechtermuisknop op iTunes Agent en selecteer 'synchronize devices'. Je iTunes-muziek wordt nu op je Android GSM geplaatst! Veel plezier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste aarie25

Het heeft me flink wat puzzlewerk opgeleverd. MAAARRR HET IS GELUKT DANK!!!
 
Beste Frans,

mooi dat het gelukt is! ik hoop dat je nu lekker kan genieten van je muziek op je telefoon.
 
geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan