• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Lastpass

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor je antwoord Rubensky. Heb je dit getal misschien te hoog staan? 'Automatisch inloggen op sites als tijd sinds de laatste login > (sec.)25'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe bedoel je dat? Misschien ben ik zelf niet duidelijk. Het is zo dat als ik na het starten van mijn pc browser Chrome opent de kluis zich automatische opent zonder dat ik mijn hoofdwachtwoord hoef in te toetsen.
 
Dat betekent dus dat wanneer jij je browser opstart LastPass gewoon al actief is omdat deze bij afsluiten van de browser niet ook afgesloten wordt.
Het openen van de kluis kan je via de instellingen van LastPas in of uitschakelen.
 
Ik krijg al een aantal keer geen melding van nieuwe reacties, best wel vervelend!
Heb je hier al gekeken? Heb je dit getal misschien te hoog staan? 'Automatisch inloggen op sites als tijd sinds de laatste login > (sec.)25'.
Want dan wordt lastpass automatisch weer actief.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die staat zelfs helemaal uit.

@Abe, nee die optie veroorzaakt dit niet.
 
Die staat zelfs helemaal uit.

@Abe, nee die optie veroorzaakt dit niet.

Je doelt op wat ik eerder heb beschreven:
Dat betekent dus dat wanneer jij je browser opstart LastPass gewoon al actief is omdat deze bij afsluiten van de browser niet ook afgesloten wordt.
Het openen van de kluis kan je via de instellingen van LastPas in of uitschakelen.

579c76b1997db-LastPass_voorkeuren.png
 
Heb de opties eens even opnieuw geconfigureerd ga dat eens even testen.
 
Probleem automatisch inloggen is verholpen.
 
Vandaag komt de Windows 10 update Anniversary uit. En hierin zit een update voor Edge die gaat nu extensies ondersteunen en ja, direct is er een extensie voor Lastpass beschikbaar.
 
Hoi, ik moet LastPass momenteel uitschakelen, wil kunnen rechtsklikken op een link.
Met LastPass actief kost dit ca. een halve minuut eer het menu omhoog komt om op "Openen in nieuwe tab" te kunnen kiezen.
Hebben meer daar last van?
 
Vreemd, het probleem dat ik inmiddels drie dagen had met LastPass is vandaag als sneeuw voor de zon verdwenen.
Rechtsklikken gaat weer normaal.
 
Nee, dit heb ik nog nooit gehad.
 
Ken het probleem ook niet. Heb je erover gedacht dit te melden bij Lastpass?
 
Ik niet - sinds de nieuwe versie (nieuwe opmaak waarmee ik niet gelukkig ben) had ik het probleem - ook gaf het symbool in de browser een getal aan en dat is nu ook weg.
 
Wat vind je vervelend aan de nieuwe opmaak? Ik gebruik de notities van Lastpass. Maar waar ik dan weer niet gelukkig mee ben is dat daar geen auto save inzit.
 
Om je eerlijk de waarheid te zeggen - doordat alles nu veel groter en met icons wordt aangegeven en ik stel het venster op mappen, dan is er nu heel wat scrolwerk ermee verbonden.

In de oude vorm had ik een map vrijwel meteen te pakken.
 
Duidelijk, ik heb nog niet zoveel wachtwoorden dus heb daar (nog) geen last van. Meer met de eerder vermelde notities.
 
Hallo allemaal,
Ik zie deze discussie vandaag pas, terwijl ik toch enkele jaren premium gebruiker ben van lastpass.
Mijn probleem met Lastpass is dat wanneer ik in de Chrome browser het Lastpass ikoontje aanklik,
het minstens 9 tot 10 seconden duurt voordat het venster uitklapt.
In vergelijking met Firefox waar het venster vrijwel meteen uitklapt als ik op het ikoontje klik.

Ik heb op het InterNet naar een oplossing gezocht en blijkbaar zijn er meer mensen met dit probleem,
maar niemand is voor zover ik weet, ook op het lastpass forum niet, met een oplossing komen aandragen.
 
Hoe gebruik jij LastPass - als in Windows genstalleerd of enkel in beide browsers als Add-on?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan