• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorbouwer

Bekend gezicht
Lid geworden
22 dec 2013
Berichten
118
Waarderingsscore
0
En ook ik moet er aan geloven, van een heel oude nokia naar een Samsung galaxi prime, dus de boel instellen, zo ook mijn Gmail, en natuurlijk ik met me grote klauwen wachtwoord verkeerd, na veel zoeken de optie accounts verwijderen, ik dacht alleen van mijn telefoon, niet dus hele Gmail account weg, dus ook op me pc, kwam ik vanmorgen achter, ik weer de boel ingesteld maar met een ander wachtwoord, moest van Gmail, MAAR IK WORD GEK VAN AL DIE WACHTWOORDEN, de enigste wachtwoorden die belangrijk zijn, zijn die van de bank, in mijn geval eigenlijk ook niet, staat toch niks op, maar toch.
Hoe veel tijd moet er tussen het veranderen van wachtwoorden in gmail zitten.
 
Als het toch niet belangrijk is, maak dan gewoon een nieuw account aan. ;)
 
hou, het is wel belangrijk, is mijn priv account
 
Al geprobeerd via wachtwoord hertel? Toevallig niet gelinkt aan je gsm nummer of alternatief email adres...
 
Je hebt in bericht 1 vermeld dat het een samsung smartphone betreft, android is het besturingssysteem en zou je een google account gebruiken.
Dan heb je het over een Gmail account.... maar bedoel je soms je Google account?

Er is een verschil tussen een gmail account toevoegen in je gmail app op je smartphone dat je probleemloos daar ook kan verwijderen en daardoor zal zeker niet je Gmail account op je computer verdwijnen (je e-mailaccount dus). Een google account kan je ook gebruikt hebben om een Microsoft account aan te maken op je computer.

Dus graag hier duidelijkheid over.

Verderop staat ook dat je het account opnieuw aangemaakt hebt, klopt dat? Maar je wil enkel het wachtwoord terug veranderen naar het oude of begrijp ik je verkeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hou, het is wel belangrijk, is mijn priv account

je kunt het wachtwoord dan weer veranderen in je eigen wachtwoord.

U kunt het wachtwoord voor uw Google-account op elk gewenst moment wijzigen.

Log in bij Mijn account.
Selecteer in het gedeelte Inloggen en beveiliging de optie Inloggen bij Google.
Kies Wachtwoord.
Geef uw nieuwe wachtwoordgegevens op en selecteer Wachtwoord wijzigen.
 
Ik praat over gmail, ik heb dit hele gedoe sinds ik dit heb aangehaald met die k telefoon,
ik krijg nu nog de melding,.. u heeft dit wachtwoord onlangs gebruikt, kies een ander wachtwoord
Wanneer kan ik het wachtwoord weer veranderen, of hoeveel tijd moet er tussen zitten.

--- Update ---

Mijn account bij gmail is weer werkend, maar met een ander wachtwoord, ik wil het oude wachtwoord terug, maar nu krijg ik nog steeds de melding; u heeft dit wachtwoord onlangs gebruikt, kies een ander wachtwoord.
Nu mijn vraag: hoe veel tijd moet er tussen het veranderen van wachtwoorden bij gmail zitten.
 
De termijn voor het herhalen van wachtwoorden is 1 jaar. Daarover kan je hier meer informatie terugvinden: https://support.google.com/mail/answer/41078?hl=nl

Voor veiligheid van je gegevens is het aanbevolen om een wachtwoord elke drie maanden te veranderen en bij geen enkele dienst hetzelfde wachtwoord te gebruiken. Als het teveel wordt om alle wachtwoorden bij te houden, is het mogelijk interessant om eens in te lezen op enkele apps/software die voor jou wachtwoorden genereren en bijhouden. Bijvoorbeeld Keepass of Lastpass
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik praat over gmail, ik heb dit hele gedoe sinds ik dit heb aangehaald met die k telefoon,
ik krijg nu nog de melding,.. u heeft dit wachtwoord onlangs gebruikt, kies een ander wachtwoord
Wanneer kan ik het wachtwoord weer veranderen, of hoeveel tijd moet er tussen zitten.

--- Update ---

Mijn account bij gmail is weer werkend, maar met een ander wachtwoord, ik wil het oude wachtwoord terug, maar nu krijg ik nog steeds de melding; u heeft dit wachtwoord onlangs gebruikt, kies een ander wachtwoord.
Nu mijn vraag: hoe veel tijd moet er tussen het veranderen van wachtwoorden bij gmail zitten.

je zou ook jou oude wachtwoord met bijvoorbeeld een 1 er achter kunnen nemen.
maar je wilt natuurlijk je eigen wachtwoord gebruiken.
 
mannen, en dames natuurlijk ook , bedankt voor het beantwoorden, speciaal dave , dat zocht ik 1 jaar, het gaat jullie virusvrij en goed.
 
geen dank! laat het jou ook goed gaan :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan