• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ACER Extensa 5220 Laptop van 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omnika

Nieuw lid
Lid geworden
2 mei 2016
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Mijn laptop start alleen nog maar op in de veilige modus.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Hij draait op Windows Vista...
 
staat toevallig het vinkje aan in msconfig om op te starten in de veilige modus !
indien dit dus aanstaat dien je dit uit te zetten en te bevestigen .. ook een herstart is nodig om normaal op te starten !
 
Bedankt, ga het proberen.

--- Update ---

Nee, dat vinkje staat er niet..
 
wel dan denk ik eerder dat je de Vista dient te herstellen want als deze dus enkel opstart in de veilige modus dan is er duidelijk iets mis met het besturingssysteem ... ben je in het bezit van de installatie dvd !
*indien je de dvd heb ga je daarvan moeten opstarten en in plaats van op " installeren " te klikken dien jij op herstellen te klikken .. je verliest niets ... enkel de Windows systeembestanden worden dus vervangen bij zo een herstel.
 
wel dan denk ik eerder dat je de Vista dient te herstellen want als deze dus enkel opstart in de veilige modus dan is er duidelijk iets mis met het besturingssysteem ... ben je in het bezit van de installatie dvd !
*indien je de dvd heb ga je daarvan moeten opstarten en in plaats van op " installeren " te klikken dien jij op herstellen te klikken .. je verliest niets ... enkel de Windows systeembestanden worden dus vervangen bij zo een herstel.

Bedankt voor de info.
Nee, ben niet in 't bezit van de installatie dvd, hoe kan ik daar aankomen?
 
vragen in je familie kring of aan je vrienden ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan