• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

DVD-soft FreeStudio en/of een andere?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Beste lezer(s),

Sinds enkele jaren gebruik(te) ik het freeware programma Free Studio waarmee ik tot nog toe geen problemen had. Echter, vandaag wilde ik de oude(re) versie daarvan vervangen met de nieuwste, maar toen ging het mis. d.w.z. Nadat ik via Google enkele links naar dat programma had gevonden stuitte ik aldoor op het probleem dat ik het niet meer kan downloaden.

Bij iedere link gaf Avira beveiligingswaarschuwingen en bij een enkele waarschuwde Avira dat ik werd omgeleid. Kortom, het programma dat ik al jaren heb gebruikt valt plotseling niet meer te downloaden.

In het verleden heb ik Free Studio wl zonder problemen kunnen downloaden waarna ik dan na het te hebben geinstalleerd altijd Malwarebytes een scan liet uitvoeren. Zodoende werd de rotzooi er uitgefilterd (PUPS) en kon ik het programma gebruiken. Bijvoorbeeld om van een kort filmpje snel en automatisch een serie aaneen gesloten foto's te verkrijgen. Datzelfde kan KMPlayer nog beter maar ook bij het downloaden/installeren van dat programma stuit ik op dezelfde problemen als dat ik nu met Free Studio heb.

Weet iemand of er een ander gelijksoortig betrouwbaar programma bestaat? De VLC-Player geeft op dit gebied minder mogelijkheden, daarmee moet je zelf handmatig snapshots maken. Overigens valt het me op dat er op dit gebied haast geen betrouwbare software meer te vinden is. Bijna alles is met spy en/of malware vergiftigd, om maar niet te spreken van virussen.

Wie weet een oplossing voor me?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb je het via de eigen site geprobeerd? http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htm

kan ook een valse waarschuwing zijn, als je avira eens uitzet, lukt het dan wel?

ik krijg bij bitdefender altijd een waarschuwing en blokkade van malwarebytes, terwijl dit veilig is.
kan het dan bijna niet installeren, zelf niet als ik bitdefender helemaal uit heb gezet, incl firewall enz
 
aarie, bedoel je dat je bij DVD-soft dezelfde ervaring hebt als dat ik heb?
 
Nee ik bedoel alleen dat een av niet altijd gelijk heeft. Maar als jij het van de orginele site download is de kans klein op problemen.
 
Ok, ik ga het morgen nogmaals proberen. Bedankt voor de tip.
 
maar als je avira eerst even verwijderd en er na weer installeert, moet het wel lukken.
wel bij de installatie goed kijken of je vinkjes uit kunt zetten, om geen andere gratis programma binnen te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan