• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wifi op de camping

Status
Niet open voor verdere reacties.

aggierobben

Gewaardeerd
Lid geworden
14 apr 2010
Berichten
1.224
Waarderingsscore
0
Ik heb een TP LINK M 5053 gehaald en toen ik deze op de laptop installeren wilde heb ik in het menu per ongeluk op iets geklikt heb waardoor mijn netwerk is verborgen. Kom op geen enkele manier meer in het menu en op Internet dus ook niet. Hoe krijg ik mn netwerk weer zichtbaar ? Ik gebruik Windows 10
 
als je rechts onder in het scherm op het wifi icoontje klikt, dan zie je alle wifi netwerken, zie je dan ook staat Verborgen Netwerk?
zoja klik daar dan op.

je zegt dat je niet in het menu kan komen, ook niet via -> instellingen -> netwerk en internet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee kom nergens in. Ook niet als ik http://192.168.0.1 in de browser typ. Daarmee ging het de 1ste keer dus wel, hij vraagt om ssid en wachtwoord alleen verbind hij niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedoel je dan het menu van de TP LINK M 5053? ik dacht van windows.
als jij 192.168.0.1 toets is dit draadloos zeker? vaak wil het beter met kabel en als je het modem eens reset.
 
Draadloos ja. Moest het apparaat via een kabel op de laptop installeren. Modem heb ik gewoon thuis
 
Systeemherstel uitvoeren naar een dag vr de actie zou nuttig kunnen zijn.,
 
Ga het proberen. Je hoort het als het wel/niet gelukt is
 
Ik hoop dat je het van je computer mag proberen. Systeemherstel staat namelijk standaard uitgeschakeld in Windows 10, m.a.w. als je het handmatig niet ooit hebt ingeschakeld, dan ga je nul herstelpunten vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Systeemherstel heeft niets uitgehaald

--- Update ---

Heb de simkaart in mn mobiele telefoon en kan gewoon op internet. Maar als ik dan het http://192.168.0.1 intyp, opent hij deze niet
 
heb je de telefoon wel eerst uit gezet?
 
Ja want moet steeds de simkaart wisselen. Ik had gehoopt dat ik hem mis via mn mobiel in te kunnen stellen
 
ik denk niet dat je via de telefoon in het menu kan komen van jou tp link.
want daar zit niet de goede software in, zoals in de tp link of in een modem.
kun je de tp link resetten? als je de simkaart weer in de tp link doet en dan reset, misschien kun je dan weer inloggen op het 192.168.0.1.
en anders zou je de tp link eens kunnen verwijderen uit de wifi lijst , even opnieuw opstarten en dan opnieuw contact laten maken met de lp link.
 
dat is hem ja,maar hoe werkt de reset?

--- Update ---

heb een naald gebruikt,maar er gebeurt niets
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zet je router aan,doe een pen ofzo in de reset gaatje voor 5 sec,je router lichtjes moeten dan uit gaan ,en dan weer aan,en klaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gelukt kon weer in het menu, en ik kan u verbinding maken via de router
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan