• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Facebook video

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricardo38

Junior lid
Lid geworden
5 feb 2015
Berichten
82
Waarderingsscore
0
Ik probeer een videoclip(film) van Facebook te downloaden naar mijn PC en gebruik het net geinstalleerde progje "SPEEDbit VideoDownloader" maar het lukt niet. Er staat steeds : speel de video af en klik dan op videodownloaden. maar noppes dus.
Wie weet hoe dat moet .??? en of dit programma coosjer is.

ricardo38
 
Ik heb het programma eruit gegooid want het zat vol mal ware, blijft de vraag hoe ik een video(clip) van facebook kan downloaden en opslaan op mijn PC
 
Welke browser gebruik jij?
Ik heb in mijn Firefox de add-on Video DownloadHelper zitten, daarmee kan je van heel veel bronnen video's downloaden.
En deze is er nu ook voor Chrome!

http://www.downloadhelper.net/
 
Hallo aarie25 ik heb nog een vraagje; ik snap niet welke van de twee ik moet gebruiken.
Op Windows:

1.Gratis online methode met Video Grabber

2.Bureaublad programma via Facebook Downloader
 
Je kunt beide gebruiken.
 
Hallo aarie25 , ik heb deze gedownload "videograbber.video-download Capture. maar het is maar een proefversie die maar 3-dagen te gebruiken is dus nu nog 2dagen. Wat raad je mij aan ????
 
dat is wel vreemd, in de link die ik jou gaf stond het volgende.

Voor Windows gebruikers:

Online Methode Video Grabber

Als u op zoek bent naar een gratis toepassing voor het downloaden van videos van Facebook, is Video Grabber de beste oplossing. Deze online toepassing hoeft u niet op uw PC te installeren en is volledig gratis.
 
Het lijkt soms, dat als iemand een discussie start, hij niet alle reacties leest!
 
Hoi aarie25 en abraham54 bedankt voor jullie hulp.
Groetjes ricardo38
 
is het nu opgelost?
geen dank trouwens!
 
Neen het is niet opgelost : 1. ik plak de videolink uit facebook en klik op downloaden. Staat er downl.eerst de Launcher ( maar ik heb al de Launcher gedownl.en geinstall.) Ik klik in nieuw venster Downl.gestart - Opslaan en kies dan de locatie. Dan wordt de "apowerlauncher" opgeslagen maar niet de Video.

ik wordt er dan zo vervelend van .
 
heb je ook al naar abraham`s zijn tip gekeken?
de programma`s lijken dus niet goed te werken, of je moet er voor betalen :wall:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan