• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Keuze nieuw toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobbertNL

Junior lid
Lid geworden
16 aug 2011
Berichten
70
Waarderingsscore
0
Beste,

Mijn HP-toetsenbord is inmiddels zo'n beetje op z'n eind. Daarom ben ik op zoek naar een nieuw toetsenbord.
Na lang zoeken heb ik twee toetsenborden gevonden:

- Logitech K740
- CM Storm Quickfire XT

Dit zijn twee totaal verschillende toetsenborden, maar allebei zijn ze goed.
Ik speel een aantal games, zoals Euro Truck Simulator 2 en Train Simulator. Mijn verwachting is dat er nog wat racegames bijkomen nadat ik m'n computer heb gepgraded.

Ik vind de Logitech een goed toetsenbord, omdat de toetsen verlicht zijn en het over het algemeen een prettig toetsenbord is.
Ik vind de Cooler Master goed, omdat hij met gamen net even iets meer kan dan de Logitech, maar er zitten wel mechanische toetsen in wat een hoop geluid maakt...
Nu heb ik jullie ervaringen nodig en misschien kunnen jullie mij helpen met de keuze.

Bij voorbaat dank! :)
 
Als je voor een mechanisch toetsenbord wilt gaan, en het moet stil zijn, kan je voor rode mx switches gaan, of nog beter, bruine.

Als budget geen probleem is, dan stel ik graag mijn eigen toetsenbord voor aan je: Logitech G710+ Brown switch. --Soundtest--


Volgens mij heb ik de K740 ook gehad, of toch iets wat er op lijkt, vond het super om te typen enzo, maar na een tijdje moet je harder gaan drukken wil je dat je toets uitgevoerd word. Bij meganische toetsenborden heb je dat probleem niet.
 
Toevallig heeft de Cooler Master bruine mx switches. Zijn die echt wel stil?

Dat je bij de Logitech de toetsen op een gegeven moment steeds harder moet indrukken komt mij wel bekend voor. Dat heb ik wel vaker gelezen.
Dit helpt mij zeker in de keuze!

Mijn budget gaat eigenlijk tot 100 euro. Wat is er speciaal aan de G710+?

Bedankt! :)
 
De bruine zijn het stilst. En dan zeker met nog zo'n ringetje er tussen ( dat heeft de logitech g710) Dat maakt het net nog wat stiller. Zorgt wel voor een verandering van gevoel wanneer je de toets indrukt.

Speciaal is het niet, maar je krijgt er wel een volledig toetsenbord voor. media keys, gaming keys ( de G-keys), logitech support.. Ben er altijd tevreden mee geweest.
 
Die ringetjes kan ik natuurlijk ook wel aanschaffen. Mijn muis bezit mediafuncties, dus dat zit wel goed. ;)

Ik denk dat mijn keuze naar de Cooler Master gaat, maar ik houd de G710+ wel in het achterhoofd. Bedankt voor je hulp! :)
 
Ik heb mijn keuze toch onverwachts veranderd. Ik zou voor de CM Storm Quickfire XT gaan, maar ik kwam net ook de CM Storm Quickfire Ultimate tegen. Deze biedt net wat meer, maar is ook verkrijgbaar bij Media Markt. En laat ik nou net een cadeaukaart van 25 euro hebben voor die winkel. :D
Ik ben dus met de Ultimate goedkoper uit, terwijl hij meer mogelijkheden heeft en tevens de Bruine MX switches bezit. Helemaal goed!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan