• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook in WLmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet niet of het dan verholpen is, het kan ook aan iets anders liggen dan office.
maar je kunt het altijd proberen. zet UAC eens uit en probeer het dan eens te openen, dit erna wel weer aanzetten.
http://www.pc-helpforum.be/topic/42236-gebruikersaccountbeheer-uac-uitschakelen-in-windows-8/

outlook kun je gewoon blijven gebruiken, want je logt gewoon in. of je dit via een snelkoppeling op de computer
of via www.outlook.com via internet doet.

--- Update ---

anders zou je dit ook nog eens kunnen proberen.

1. Navigate to C:\windows

2. Right click on installer folder and select properties

3. Click on security tab.

Make sure the everyone group has read and execute, list folder contents, and read set to allow. The system group has all selected to allow except special permissions. The administrators group has all selected to allow except special permissions.
 
.Heb berichtje gestuurd, maar zie het nergens staan.

Heb geprobeerd wat er in forum-be stond, maar de fout nlijft bestaan. Word er helemaal tureluurs van. Hahahaha.
Nu heb ik niet gekeken waar schuifje eerst stond. Het staat nu helemaal naar beneden. Waar staat het bij jou?

--- Update ---

Ben naar C gegaan, maar kan installer folder niet vinden. Heb png gemaakt, maar kan niet plaatsen is te groot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bij mij staat hij op 3 van de 4, maar dat ligt eraan hoeveel meldingen je wilt krijgen.
het blijft raar at het niet wil werken.
heb je een andere firewall in gebruik de je laatste tijd?
 
Heb het wel 50 keer geprobeerd. Zat om 3 uur nog aan mijn pc. Vanmorgen weer meteen begonnen. Eerst even iets raars. Ik heb niks verzet maar gister en vandaag was de directe email notification zomaar verzet naar geen mailnotification. En ik heb het ECHT niet gedaan. Hahahahaha. Nu moest ik even van jullie pagina weg (had m weer op directe mailnotificatie gezet) kom ik weer hier terug en staat het weer op geen notificatie. Heb ik nog eens gehad maar weet de oplossing niet meer. Hahahahaha (oud)

Nu wat anders. Ik (de terrier) kan wel een excel bestand binnenhalen.
C:\ Prog.files \ Microsoft Office \ Office 12 \ excel openen als adm. dan een bestand laden. Heb op bureaublad een snelkoppeling gemaakt en de snelkoppeling vast gemaakt aan menu start en taakbalk. Als ik dan op excel klik in de taakbalk kan ik excel openen en doc. binnenhalen. Is wel niet ideaal, zou aut. moeten, maar het pprogramma werkt via omweg wel.

Nu laat ik het paar dagen rusten en dan zien we wel of het nog werkt.
 
laat anders over een paar dagen weten hoe het gaat!
ja dat is wel raar, maar als je op de begin pagina bent, kun je gewoon op nieuw klikken en dan kijken of jou topic er tussen staat,
staat hij er tussen dan is er een nieuw bericht geplaatst
 
Haaaaaaaaaaaaaaaaa, we zijn een paar dagen verder en er is niks veranderd. Toen dacht ik zal ik eens een scan gaan doen. Dat deed ik met Windows XP regelmatig. Als administrator cmd sfc /scannow. Ik heb de uitslag bijgevoegd. Ik weet niet of het hier aan ligt of dat deze uitslag ongevaarlijk is. Heb de log file gekopieerd, maar hoe moet ik die opsturen als het nodig is?
 

Bijlagen

  • ScreenShot_20160614160859.png
    ScreenShot_20160614160859.png
    17,1 KB · Weergaven: 29
de uitslag is ongevaarlijk hoor :smile:
hij geeft wel aan dat er fouten in jou windows zitten, die niet gerepareerd konden worden.
heb je alleen SFC/SCANNOW gedaan of ook de CHKDSK scan? zo niet doe die dan ook eens

CHKDSK:
- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ "chkdsk /r", druk op enter en bevestig met "J"
- Start de pc opnieuw op zodat de harde schijf wordt gescand op fouten
 
Haaaaaa Aarie, Heb die cheque gedaan, maar kreeg geen melding of er fouten waren ontdekt. Heb toen nog maar een keer die andere gedaan, maar daar bleef nog die melding van fouten.
 
het is lastig om zo te zien, welke bestanden niet goed zijn, je zou dan de log in moeten kijken, die staat ergens onder windir\Logs\CBS\CBS.logs.
dit kan dus staan onder c:\windows\logs\CBS\CBS.log. of iets in die trend, zie jou screenshot.
 
Kunnen jullie die inkijken? Of kan ik die niet opsturen?
 
zo een cbs log is onnoemelijk groot en onoverzichtelijk .... je moet al een echte kenner zijn om deze logs te kunnen ontleden ( ik waag me er niet aan ).
 
als het te groot en te moeilijk is, zo als Emi zegt, wordt het lastig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou dan doen we het niet. Ik kan met een omweg bij mijn excel komen en uitlezen. En als ik echt fouten tegenkom klop ik weer bij jullie aan. In ieder geval alvast hardstikke bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja het blijft lastig als er fouten worden gevonden, want dat is vaak heel complex om een goede oplossing te geven.
mocht er weer iets zijn, dan weet je de weg :biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt niet helemaal artstudiog dit meisje is 75 jaar hahahahaha.
Heb gekeken bij seniorweb. Maar nu begrijp ik iets niet of heb het eerder verkeerd begrepen. Ik heb een maand geleden mijn outlook account toegevoegd aan mijn wlm account, om geen gegevens kwijt te raken. Als ik nu outlook weer loskoppel van wlm kan ik dan gewoon wlm blijven gebruiken zonder problemen?
Als je al tig jaar wlm gebruikt is het best moeilijk om over te schakelen naar een ander programma.
 
Alles wat niet van Microsoft is (pop-accounts, g-mail, enz) blijft gewoon werken onder Windows Live Mail, al de rest (Hotmail.com, outlook.com, outlook.be, enz) wordt niet meer gesynchroniseerd. Schakel je over naar outlook (onderdeel van Microsoft Office) als programma, dan ga je echter weer problemen kunnen krijgen met Google mail-accounts (gmail). Het wordt er echt niet eenvoudiger op, zie http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/e-mail . En Tinneke41, ben zelf ook nog maar een jaartje verwijded van tram6 :worship:
 
Hahahahahaaaaaaaaaaa. Dan blijf ik nog gewoon wlm gebruiken en zien we wel waar en wanneer het schip strandt. Ben ook niet overgestapt naar Windows 10. Tot 2023 wordt Win 8.1 nog ondersteund. Wie zegt dat ik dan nog leef. Heb ik voor niks al dat werk gedaan. Bedankt voor het melden.

--- Update ---

Haaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom even met positief geluid. Moest net 17 updates installeren en daar zag ik voorbij komen: KB3115107 en zag iets Excel. Toen alles klaar was dacht ik ga eens kijken, misschien werkt excel wel weer. En ja hoor, werkt weer als vanouds.
Nu heb ik een rare vraag. Ik zag updates staan van 2014. Moeten die bewaard blijven?
 
Als die niet in de weg staan en je hebt plaats genoeg op je schijf, gewoon laten staan, niks verkeerd mee en pakt niet veel ruimte in.
 
Daar ben ik weer. Was op 21 juni zo optimistisch na wuindows update. Moest vandaag een document openen in excel en daar was de fout weer. Heeft update ook niet geholpen, althans niet lang. Grrrrrrr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan