• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook in WLmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik door de hoeveelheid boompjes het bos even niet meer zie.
Het topic begon met een probleem omtrent het toevoegen van een account.
Kreten als Windows Live Mail, Office en nu in je laatste bericht: het openen van een Excel bestand. Ik ben het spoort bijster.

Zou je in n zin nu je concrete probleem nog eens kunnen schetsen.
Houd daarbij wel rekening met het feit dat:
Windows live mail
Windows Outlook (eventueel onderdeel van het Officepakket) en
Microsoft Outlook.com
Windows Mail

4 totaal andere appjes zijn die helemaal geen tierelier met elkaar te maken hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
....

--- Update ---

Vanaf log #24 gaat het er over dat als ik een excel bestand krijg toegestuurd ik dat niet kan openen. Als ik er op klik dan start windows installer en krijg ik melding Fout 2503. Er is een interne fout opgetreden. Neem contact op met Microsoft. Productondersteuning (PSS). Zie PSS10R.CHM) Onherstelbare fout bij installatie.
Normaal kun je dan als administrator installeren, maar die optie staat er niet bij. Ik ben op forum geweest bij MS, maar daar werd geadviseerd om microsoft te bellen. Dat heb ik gedaan, werd 3x doorverbonden en toen werd de hoorn erop gegooid. Dus dat schiet ook niet op. Toen heb ik een snelkoppeling op mijn bureaublad gezet en dan kon ik een document wel openen.
Op 21 juni kwamen er updates van windows. Daar stond er ook een bij over excel. Heb daarna nog eens geprobeerd een bestand te openen en dat lukte. Dus dat heb ik hier ook ergens meegedeeld. Vandaag kreeg ik weer een bestand toegestuurd en nu krijg ik weer die windows installer en loopt het vast.

En sorry het klopt dat het begon met windows live mail en outlook.
Ik heb de volgende vraag ook hier weer gesteld. Had een nieuwe discussie moeten starten. Nogmaals sorry
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat nu als je Microsoft Office nu eens van je computer verwijdert en daarna opnieuw installeert?
Is dat niet de meest eenvoudige en alle Officeproblemen oplossende methode en wie weet, ook je mailprobleem met Office?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan