• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Link gif bestandje opent niet in een reactie op facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christie70

Nieuw lid
Lid geworden
14 jun 2016
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Weet iemand misschien wat dit kan zijn, als ik een link van een gif bestandje in een reactie zet op facebook opent de link niet.
 
Je vraag is verplaatst van Algemeen naar Social Media.
 
dank je we vanschagen :)ik kan alleen geen Engels, dus ik weet niet hoe dit werk.
 
Het is een link naar een extensie voor de Google Chrome browser om een GIF knop toe te voegen op facebook.
 
Beste Mike, Zou je mij dat misschien als u daar tijd voor heeft in een paar stappen uit kunnen leggen. Hoe ik dat kan toevoegen. Alvast super bedankt voor je reactie :)
 
Heb jij wel Google chrome als webbrowser? Anders zal dit niet lukken. Dit is om een GIF knop toe te voegen bij je facebook commentaarbalkje, is dit wat je wou?
 
ja, dat heb ik Mike, heel graag zou ik dat willen.

--- Update ---

Hoi Arie, in dat programma wat Niek aangeeft het ik inderdaad een gifje gemaakt en de url is goed en kan het wel op mijn tijdlijn plaatsen maar niet in een reactie.
 
Hoi Arie, in dat programma wat Niek aangeeft het ik inderdaad een gifje gemaakt en de url is goed en kan het wel op mijn tijdlijn plaatsen maar niet in een reactie.

wacht anders de manier van Mikeintoskx af of dit wel werkt voor jou.
als je op internet kijkt, lijkt het in facebook nog niet helemaal te werken, omdat facebook dit nog tegen houdt.
 
Heb je de extensie inmiddels geinstalleerd?

@vanschagen gaf de link, is niet van mij hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan