• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

2 vragen ivm ontwerp SFF case

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadOliveGaming

Gevestigd lid
Lid geworden
7 mrt 2015
Berichten
327
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Omdat ik gek op sff cases ben, ben ik begonnen met het teken van een case in sketchup (betere software heb ik niet).

Het idee komt van de node 202 en het doel is een behuizing te maken die maximaal even groot is qua inhoud maar waarin ik niet hoef te kiezen tussen of een full size gpu of een (120mm) AIO koeler wat je bij de node wel hebt.
Dit wil ik doen door een de kast lager maar iets breder te maken en daardoor hopelijk boven het moederbord precies genoeg ruimte te maken om een h55 kwijt te kunnen.

Daarom zou ik graag van iemand die een h55 heeft weten hoe veel ruimte je vanaf de Pcb van het moederbord minimaal nodig hebt om het cpu blok van deze koeler kwijt te kunnen zonder de tubes te knikken, want ik weet dat ze opzij kunnen draaien bij het connectie punt met het blok.

Daarnaast moet ik waarschijnlijk 2 pci-e ricers gebruiken. 1 Harde met pcb zeg maar die aan de kast vast komt en een flexiebele om op de plek van de harde te komen aangezien een custom ricer voor een fabrikant leuk is maar voor mij veel te duur. Ik denk dat dit niet erg is maar ik wou het toch even vragen.

Ik ben nu nog met lay-out bezig dus als ik dit weet kan die eventueel nog aangepast worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan