• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vista Updates (blijft maar naar updates zoeken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenTV

Gevestigd lid
Lid geworden
16 apr 2011
Berichten
233
Waarderingsscore
0
Hallo,

Mijn computer had wat problemen en ik heb besloten de CD erin te gooien om alles eraf te gooien en opnieuw te beginnen. Nu weet ik van een vorige keer dat er updates beschikbaar moeten zijn maar als ik hiernaar zoek, blijft ie maar zoeken.

De PC is dus nog geen 1x ge-update en dit is wel nodig lijkt me om normaal te functioneren.

Windows Vista 32 bit

Ik heb dit een keer eerder gehad en toen het uiteindelijk opgelost was had ik ineens 190 updates, is er iets waardoor ik deze kan vinden en installeren ?

Op het wereldwijde web niet echt verder gekomen.

B.v.d

Jeroen
 
Op welke pagina? Zie het niet staan....

CMD gedoe net ook geprobeerd maar heeft geen effect geloof ik...
 
het linkje wat je ziet staan in mijn bericht.

--- Update ---

hoe lang blijft hij zoeken? misschien dat het uren kan duren omdat er veel updates nodig zijn.
 
Bedankt voor de Aarie, hij is al een tijdje 'bezig'maar ik betwijfel of ie daardwerkelijk iets doet. Voortgangsbalk lijkt niet vooruit te gaan namelijk en hij is dus al een tijdje bezig...
 
had je de link geprobeerd?

--- Update ---

de laatste tijd heeft windows 7 64 bits update problemen en daar duur het zeker enkele uren voor de normale updates.
dus je zou hem eens een paar uur kunnen laten lopen.
maar het kan ook zijn dat jij een bepaalde service pack eerst moet downloaden, voor de hij verder gaat met updaten.
 
Veel gedownloade programma's hebben bij eigenschappen een blokkering zie ik, omdat ze van een andere computer afkomstig zijn. Kan dat er iets mee te maken hebben ?
 
Doe het volgende eens:

Druk de Windows toet+R en typ daar services.msc Zoek vervolgens de Windows update service. Dubbelklik daar eens op dan kan je hem stoppen en vervolgens weer starten. Zoek daarna nog eens naar de updates.
 
je zegt dat je de Windows Vista 32 bit gebruikt wetende dat Microsoft enkel nog voor de betalende Extended Support van Vista updates aanbied tot 17/04/2017 m.a.w. indien je er niet voor betaald dan verkrijg je dus geen nieuwe updates! *je kan wel al de eerdere updates ophalen zoals het service pack 1 en 2 maar deze zijn dus achterhaald .
 
zojuist Rubensky;s advies gevolgd en helaas vind ie nog niks...Ik betaal er inderdaad niet voor EMI, betekent dat einde verhaal ?

--- Update ---

Microsoft.Net Frameworks werkt helaas niet...het 2e balkje loopt niet, blijft steken bij beginpunt. (geschatte download tijd 0 sec/)

--- Update ---

grootte 0 MB bedoelde ik
 
Ik krijg de melding:

U kunt slechts 1 exemplaar van Wusa.exe tegelijk uitvoeren Aarie.
 
vreemd, het lijkt haast als of hij met iets anders bezig is.
of heb je de updates nog lopen?
 
Zou het misschien lukken om Windows 7 te downloaden via mn laptop en op een schijfje te zetten en deze proberen op deze PC te zetten ? Geen idee of het mogelijk is en of deze PC daar geschikt voor is ( oud beestje)

--- Update ---

Hij is inderdaad nog wel aan het zoeken Aarie, dit kan ik ook niet stopzetten...dan moet ik hem even opnieuw opstarten denk ik. Helaas moet ik zo weg maar ik ga er vanavond en/of morgen zeker mee verder.

Zou Windows 7 een optie kunnen zijn, en zou dit alle problemen oplossen ?
 
dat kan alleen met een legale versie.

heb je de updates nog lopen? zet die dan eens uit en doe dan deze link nog eens

https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/947821

--- Update ---

probeer anders morgen of je de tool via de link wel kunt laten lopen.

windows 7 kan je volgens mij alleen kopen en dan downloaden.
 
Kan ik niet gewoon eentje downloaden via een torrent-site ? Eentje met positieve comments zou toch wel werken of ?

--- Update ---

In ieder geval bedankt iedereen voor de hulp! Prima forum.
 
dat is een illegale versie? daar zou ik zelf niet aan beginnen, maar dat ligt bij jou zelf.
maar het is dan wel zo, dat je hier op het forum dan geen hulp mee mag vragen, dit staat in de huisregels van de site.

--- Update ---

geen dank! ik hoor het wel als het nodig is.
 
Zojuist geprobeerd Aarie maar ook zonder dat Windows zelf zoekt werkt de link niet. Voordat ik zomaar aan Windows 7 begin...Zijn er bepaalde vereisten waar een PC aan moet voldoen voor Windows 7..zoals genoemd is dit nogal een oud beestje en de kans is dus wel aanwezig dat ie t niet aankan..

Bvd.
 
maar voordat je aan de installatie begint, probeer eerst het volgende eens, dit kijkt of er fouten in jou windows zitten.

CHKDSK:
- Open het start menu en typ "cmd"
- Klik het zoekresultaat cmd (command prompt) met rechts aan en kies uitvoeren als administrator
- Bevestig de prompt met ja
- Typ "chkdsk /r", druk op enter en bevestig met "J"
- Start de pc opnieuw op zodat de harde schijf wordt gescand op fouten

SFC:
- Laat de scan lopen en open daarna wederom de command prompt met de eerste drie stappen van de vorige scan.
- Typ daarna "sfc /scannow" en druk op enter
- Laat ook deze scan lopen en controleer of er fouten worden gevonden
- Voer de scan bij niet herstelde fouten opnieuw uit met "sfc /scannow"



wat is het merk en type pc wat jij nu hebt?

dit heb je nodig voor windows 7

Systeemvereisten voor Windows 7
Het volgende is vereist als je Windows 7 op je pc wilt uitvoeren:

1 gigahertz (GHz) of sneller 32-bits (x86) of 64-bits (x64) processor*

1 gigabyte (GB) RAM (32-bits) of 2 GB RAM (64-bits)

16 GB beschikbare vasteschijfruimte (32-bits) of 20 GB (64-bits)

DirectX 9 grafisch apparaat met stuurprogramma WDDM 1.0 of hoger

Aanvullende vereisten voor het gebruik van bepaalde functies:

Internettoegang (hieraan kunnen kosten zijn verbonden)

Afhankelijk van de resolutie kan voor het afspelen van video mogelijk extra geheugen en geavanceerde grafische hardware zijn vereist

Voor een optimaal resultaat is voor sommige games en programma's een grafische kaart vereist die compatibel is met DirectX 10 of hoger

Voor bepaalde functies van Windows Media Center kunnen een tv-tuner en aanvullende hardware zijn vereist

Voor Windows Touch en tablet-pcs is specifieke hardware vereist

Voor Thuisgroep zijn een netwerk en pcs met Windows 7 vereist

Voor het maken van dvds/cds is een compatibel optisch station vereist

voor BitLocker is Trusted Platform Module (TPM) 1.2 vereist

BitLocker To Go vereist een USB-flashstation

Voor Windows XP Mode is 1 GB RAM extra en 15 GB extra beschikbare vasteschijfruimte vereist.

Voor muziek en geluid is audio-uitvoer vereist
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan