• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Logitech toetsbord probleempje probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoc

Gevestigd lid
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
415
Waarderingsscore
0
Dag allemaal,
Ik heb een vraagje over mijn toetsbord als ik het apenstaartje intoets dan druk ik normaal ' Alt Gr' toets en dan apenstaartje nu als ik dit uitvoer dan krijg ik een heel ander symbool zoal ' ~~~'
Nu zit het zo dat ik mijn toetsbord heb vervangen en mijn nieuw toetsbord doet precies het zelfde is daar iets verkeerd met het toetsbord of doe ik iets verkeerd ??

groeten van murdoc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
MikeInToshx u bent zeker de plezanste thuis zeker, wat is dat voor een antwoord i:wacko:
 
Excuseer? Uw post bestond alleen uit de text "Dag allemaal, ik heb een vraagje over mijn toetsenbord"

Dat u dit achteraf hebt gewijzigd en daarna deze opmerking geeft,..

--- Update ---

Anyways, probeer eens ctrl+shift en probeer opnieuw. Of kijk eens naar de taalinstelling van het toetsenbord.
 
Ik heb gemailt dag allemaal
Mijn vraag was dat ik een probleempje had met een nieuw toetsbord van Logitech waarbij ik eenverkeerd symbool krijg wanneer ik toets op apenstaartje in plaats daarvan krijg ik dit symbool ~~ dus ik druk Alt-Gr om het apenstaartje en dan krijg ik dit ~~~
Nu is dit iets wat ik niet begrijp mijn oude toetsbord deed precies het zelfde daardoor heb ik een nieuw aangeschaft nu is mijn vraag is dit toetsbord ook foutief of doe ik iets verkeerd ???:surrender

--- Update ---

MikeInToshx,

Ik heb het probleem gevonden ik heb de taal ingesteld op NL(Belgi) en dit heeft gewerkt nu het is een beetje verwarrend maar voorheen had ik Win 7 op mijn PC en dan moest ik de keyboard instelling op Frans doen maar nu heb ik Win 10 en nu heb ik mijn AZERTY toetsenbord op NL (Belgi) moeten instellen.
Het is simpel maar ge moet er opkomen .

In alle geval U hebt mij op het spoor gebracht bedankt
 
Alle, goed dat het is opgelost, mede Gentenaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan