• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Plaatje in pictogrammen op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, CCleaner, FRST64, Wise disc cleaner en JRT.
De eerste regelmatig, de andere 3 maar 1 keer, omdat het heel lang duurt voordat de computer opgestart is, en de pagina's in het begin
heel langzaam geladen wordt. Als alles 5 minuten draait gaat het wel snel.
Het zijn de programma's die ik eens van Abraham "gekregen" heb. ( heeft me altijd buitengewoon goed geholpen ).
 
zoals in de link meegedeeld door LP dien jezelf de ShellIcons string toe te voegen want deze is dus niet aanwezig in de Explorer map op de locatie waar dat deze zou vermeld staan ...althans zag ik deze daar dus niet op de Windows 10
*lees dus aandachtig hoe je tewerk dient te gaan !
 
Mensen, Fantastisch. Dit was de truc. Mapjes zijn weg.
Nu nog het opstarten. Duurt 4,5 minuten.
Of moet ik een nieuw topic starten?

--- Update ---

Bedankt. ( was ik even vergeten )
 
je zou Taakbeheer dienen te starten om na te gaan wat er in de tap " opstarten " vermeld staat ..

57738e743d5b2-Ashampoo_Snap_2016.06.29_10h57m24s_003_.png
 
Fantastisch programma LP, maar dit is voor mij te hoog gegrepen.
Heb in taakbeheer alleen: toepassingen-Processen-Service-Prestatie-Netwerk-Gebruikers staan.
Hoe vind ik de tap opstarten in win7?
 
Komt ie toch nog LP.

5773948cd3308-Naamloos.jpg


--- Update ---

In Msconfig staan een heleboel programma's maar die zijn allemaal uitgeschakeld. Alleen Avast is ingeschakeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die rdpclip.exe kun je verwijderen en doe ook die O&O onzin, defraggen van een NTFS bestandssysteem heb je niks aan, niets wordt sneller.

--- Update ---

https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135
Een uitleg over een schone start, kan ook in de services zitten wat het probleem veroorzaakt, overigens.
 
Uitgevoerd. Niet veel veranderd.
 
Ga er mee aan de slag.

Bedankt voor alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan