• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Asus - r556la-xx2608t

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin538

Gevestigd lid
Lid geworden
30 apr 2011
Berichten
393
Waarderingsscore
2
Hallo allemaal,

voor 2 week gelee heb ik een laptop gekocht,
de ASUS - R556LA-XX2608T,
maar sinds dag 2 dat ik deze heb valt met mij op dat hij wel is een knappend geluid maakt bij de scharnier,
er is dan ook niets afgebroken maar toch blijft hij dat knappend geluid maken dit gebeurt ook terwijl het scherm open staat,

wat is hier aan te doen?

Resolutie: 1366x768 (WXGA Wide)
CPU/SoC: Intel Core i5-5200U
videochip: Intel HD Graphics
Geheugengrootte:6GB

meer info:
https://tweakers.net/pricewatch/485763/asus-r556la-xx2608t/specificaties/
 
Terug ermee naar de winkel omdat je zeker nu nog garantie hebt! Niet aan gaan sleutelen ofzo er is een kans dat de garantie dan vervalt. Lijkt me dat dit zeker onder de garantie valt.
 
het kan zijn dat de aansluiting los ingeschoten en langs elkaar schraapt.
Doe wat Rubensky zegt, er mee terug gaan, wat dat kost je waarschijnlijk niet en zal denk ik iets kleins zijn om op te lossen.
 
inmiddels bij de winkel geweest deze hebben de laptop teruggenomen omdat dit al 2 week speelt,
helaas omdat deze laptop niet meer geleverd wordt kreeg ik geen nieuwe dus heb ik een andere laptop uitgezocht,

nu heb ik een Toshiba C70-C-18Z

deze is wel een slag groter dan de vorige maar ga specificaties was deze gelijk,
deze heeft 8 gb intern geheugen en 1 tb HDD

ik dank jullie hartelijk voor het advies
 
Graag gedaan. Hopen dat deze laptop je bevalt. Als dat niet zo is dan zou ik lekker weer teruggaan en dan gaan ze maar wat voor je regelen. Jij hebt er tenslotte niet om gevraagd. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laptop bevalt prima alleen omdat showmodel was heb recovery gedraait en code was geblokkeerd maar winkel heeft fabrikant en.winkel gebeld en heb gratis van Microsoft een nieuwe Code gekregen
 
Dat hebben ze dan erg netjes voor je opgelost!
 
inmiddels bij de winkel geweest deze hebben de laptop teruggenomen omdat dit al 2 week speelt,
helaas omdat deze laptop niet meer geleverd wordt kreeg ik geen nieuwe dus heb ik een andere laptop uitgezocht,

nu heb ik een Toshiba C70-C-18Z

deze is wel een slag groter dan de vorige maar ga specificaties was deze gelijk,
deze heeft 8 gb intern geheugen en 1 tb HDD

ik dank jullie hartelijk voor het advies

Toch netjes, ze hadden hem ook voor reparatie aan kunnen bieden.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan