• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandesande

Bekend gezicht
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
147
Waarderingsscore
0
Heb het zekere voor het onzekere genomen en heb me outlook aangeschaft ipv Live.be
Ben nu al enkele dagen bezig met stap voor stap alles in ord ete brengen in outlook 2016, maar heb nog wat problemen ik heb o.a. tweemaal hetzelfde mailadres ingebracht (aan de linkerkant, waar mijn diverse emailadressen staan (priv zen werk). werkt goed de andere niet, doch ik krijg het ene niet weg... Weet iemand raad?
 
Doe je het wel op deze manier:

Ga naar het tabblad Bestand.

Kies Accountinstellingen en kies vervolgens nogmaals Accountinstellingen.

Selecteer het account dat je wil verwijderen en kies vervolgens Verwijderen.


Zo ja, dan moet je ergens een foutmelding krijgen zou je die kunnen plaatsen dat geeft veel duidelijkheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste,
Bedankt voor de snelle informatie. Ik deed wat je me liet weten, en stel vast dat er in het kader dat verschijnt (accountinstellingen, accountinstellingen en dan krijg je een kader met de lijst van de accounts) er slechts nmaal het bewuste adres staat (xxx.xxxxxxxxx @ xxxxxxxxxx.xx) doch als ik kijk naar de linkerzijde waar de emailadressen staan, staat deze naam 2 x. een eerste maal xxx.xxxxxxxxx @ xxxxxxxxxx.xx en een tweede maal als xxx.xxxxxxxxx @ xxxxxxxxxx.xx(1). In de eerste, xxx.xxxxxxxxx @ xxxxxxxxxx.xx komen er geen berichten meer binnen in de tweede xxx.xxxxxxxxx @ xxxxxxxxxx.xx(1) wel. Deze laatste is dus de goede account. Maar het is wel vervelend dat je tweemaal je account ziet staan aan de linkerzijde. Kan die echt niet meer gewijzigd worden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ten eerste is het niet verstandig je E-mailadres op internet te plaatsen daarom kan je in je eigen post ook zien dat deze door de forum software is verwijderd.

Waarschijnlijk is er iets misgegaan met het configureren van je E-mailaccounts in Outlook. Hoe ziet het eruit als je het opnieuw configureerd? Maak dan wel eerst even een back-up van je E-mail.
 
Beste,
De emaildressen zijn verwijderd, doch ze werden weergegeven als volgt xxx.xxxxxxx apenstaartje xxxxxx.xx dus echt geen namen! Wil je zeggen dat ik alle mailadressen dien te verwijderen en terug te installeren? Dat is dan wel een groot werk... Of enkel het bewuste emailadres?
 
vandesande, ik heb post #3 voor jou gewijzigd. Je had het bijna goed gedaan.
Wat heb ik in die post gewijzigd? Ik heb in de e-mailadressen telkens een spatie gezet voor en achter het @ teken. Dan valt de forumsoftware daar niet meer over.
En zoals je het in je laatste post deed, is het ook goed: xxx.xxxxxxx apenstaartje xxxxxx.xx
 
Misschien kan je eens even een foto plaatsen zodat we kunnen zien hoe het er nu uitziet?
 
Ja Rubensky, ik geen geen pc held, dus vraag ik me af hoe ik dat dien te doen om een foto te plaatsen...
 
O sorry, dat had ik je wel even kunnen melden! :wall:

Maak even een printscreen van de kolom met jouw mailadressen. Bewerk deze printscreen vervolgens even met het, op de meeste computers aanwezige Paint. Daar kan je de mailadressen even zwartmaken, dit om spam te voorkomen.

Vervolgens kan je de foto dan plaatsen via http://www.imgdumper.nl/ je kan hem daar uploaden (zonder account) vervolgens krijg je een link te zien die je op dit forum kunt plaatsen.

Kom je er niet uit vraag het dan gewoon weer even dat is absoluut geen probleem!
 
Bedankt,
Met printsceen is mijn foto in Dropbox terechtgekomen (automatisch...) wat nu?
 
Je kunt via Paint het bestand openen vanuit je Dropbox. Daarna kan je via de eerder genoemde website bladeren naar je Dropbox het bestand opzoeken uploaden (door op de knop upload te klikken) en vervolgens via de link hier plaatsen.
 
Beste,
Het is niet helemaal gelukt met imgdumper. Maar... ik heb een printscreen gedaan en deze geprint, vervolgens ingescand. Ik kan deze als bijlage aan een mail laten geworden. Zou dat voor u lukken?
 
Doe het volgende:

Ga nnar http://www.imgdumper.nl/


Klik op deze website op de Bestand kiezen zoals is aangegeven in de onderstaande afbeelding in het

5774de4b32f5d-2016-06-30_10_36_56-Postvak_IN_-_rubenvanheteren%40hotmail.com_-_Outlook.png


Vervolgens ga je naar de afbeelding die je wilt uploaden zoals in onderstaande afbeelding groene kader is de te uploaden afbeelding. Kies vervolgens Openen zoals met rood aangegeven.

5774df3be51cf-2016-06-30_10_42_30-IMGDumper.nl_2.1_%C2%BB_Bekijk_Afbeelding.png


Kies vervolgens de knop Upload zoals op onderstaande afbeelding aangeven in het rood.

5774df7c71013-2016-06-30_10_43_42-IMGDumper.nl_2.1_%C2%BB_Home.png


Vervolgens zie je een aantal links verschijnen, zoals in onderstaande afbeelding in het rood. Je kopieert de bovenste link (net als in het kader) en plaatst deze op het forum.

5774dfe5f33af-2016-06-30_10_44_17-.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan