• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer afgesloten zonder eerst document op te slaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jov

Vaak hier
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
701
Waarderingsscore
4
Windows 10, Microsoft Office 2013, Word.

Mijn vriendin kent op de computer alleen Word en Windows Live Mail. Nu gebeurde er iets dat ik ook niet kan oplossen.
Zij werd haastig van de computer weggeroepen, schrok daarvan en sloot de computer af zonder haar werk op te slaan. Het afsluiten gebeurde wel netjes volgens het boekje, maar het bestand had nog geen naam.
Wordt zo'n bestand dan toch ergens opgeslagen? Maar waar dan?

Jov
 
er word gewerkt met een Windows 10
mijn vraag is dan staat de optie bestandgeschiedenis ingeschakeld of niet ?
indien deze ingeschakeld staat dan werd er destijds ook aangegeven om de hoeveel tijd er dus een "backup" diende aangemaakt te worden !
deze tijdspanne kan zelf elke 10 minuten zijn geweest en indien zo dan kan het best zijn dat haar werk dus nog steeds beschikbaar is in zo een aangemaakte bestandsgeschiedenis ...
*indien deze niet actief staat dan vrees ik er voor !
 
Blijkbaar is mijn antwoord niet goed doorgekomen.
Mijn vriendin heeft haar verhaal opnieuw geschreven voordat ik haar kon helpen. Voor het moment is het probleem dus opgelost, maar er gebeuren vaker van dit soort ongelukjes. Ik heb je link dus opgeslagen. Bedankt!

--- Update ---

Emi, ik zal eens kijken hoe die optie 'bestandsgeschiedenis' geschakeld staat. Ik ben niet iedere dag bij haar.
In ieder geval lijkt me dit een heel goede tip. Bedankt, Jov.

--- Update ---

Emi, ik zal eens kijken hoe die optie 'bestandsgeschiedenis' geschakeld staat. Ik ben niet iedere dag bij haar.
In ieder geval lijkt me dit een heel goede tip. Bedankt, Jov.
 
Jammer van het 2 keer moeten schrijven, maar toch mooi dat het is opgelost :biggrin:
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan