• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tch steeds moeten inloggen mt wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat betreft mijn oorspronkelijke probleem (toch steeds moeten inloggen met wachtwoord) voor 10.-- heeft Mycom waar het ding gekocht is met enige moeite e.e.a. hersteld. Was wel een leermoment voor hen. (eigenlijk had ik die 10 moeten ontvangen..) .
 
Haha dus het is opgelost, alleen de manier waarop laat dan te wensen over.
 
Hoe bedoel je het was een leermoment voor hen? Konden ze het niet voor elkaar krijgen o.i.d?
 
10 was niet nodig hoor.
Emi gaf je de juiste oplossing.
Wachtwoord wijzigen en het nieuwe wachtwoord blank laten. Zo werkte het bij mij ook.
 
10 was niet nodig hoor.
Emi gaf je de juiste oplossing.
Wachtwoord wijzigen en het nieuwe wachtwoord blank laten. Zo werkte het bij mij ook.

Het kan zijn dat de TS starter er toch niet helemaal uitkwam of het net even anders ging op zijn computer. Soms doen PC's nu eenmaal niet helemaal wat ze zouden moeten doen!
 
nooit gedacht dat dit nu #26 geworden is, en zelfs een tweede bladzijde!. Iedereen hartelijk dank.fjs
 
Graag gedaan hoor!
 
Ik heb gewoon mijn microsoft account er af geknikkerd.
En bij netplwiz het vinkje weggehaald.
En nu kan ik de pc starten zonder wachtwoord.
Het enige wat ik van de app store nodig had was ad block voor edge.
Dus vandaar het microsoft account.
 
Adblock kan je ook zonder een Microsoft account downloaden zo is gebleken uit een test van mij. In elk geval fijn dat het jou ook is gelukt het inloggen met wachtwoord uit te zetten. Daarnaast is het prettig dat je dat hier even hebt gemeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan