• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Apps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulssie

Nieuw lid
Lid geworden
7 jul 2016
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Als ik linksonder het Windows icoontje aanklikt, zouden de Apps moeten verschijnen maar dat gebeurt niet.
Kan iemand mij daar een verklaring voor geven?
 
(Topic verplaatst van Algemeen naar Windows 10)

Gebeurt er helemaal niets als je op de knop Start (het Windows icoontje) klikt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allereerst :welkom: bij het NCF!!

Kan je de snelkoppelingen op het bureaublad wel gebruiken? Is het direct na het opstarten van de computer of bijvoorbeeld altijd als je Word of een andere applicatie hebt openstaan.

Zou je daarnaast willen testen of het probleem zich ook voordoet in de veilige modus?
 
Hier moet ik eerst het windows icoontje aanklikken en dan de onderste: Alle Aps .
 
Hier ook moet je eerst het windows icoontje aanklikken en dan alle apps aanklikken.
 
Daar valt weinig aan uit te leggen.
Wanneer je alle programma's wilt zien, dan klik je in Windows 7 op Start, en daarna op Alle programma's.
Bij Windows 10 klik je op Start, en daarna op Alle apps.
(Voor de duidelijkheid: de knop Start is de knop met het Windows icoontje. Hij staat in de linker benedenhoek van het scherm)

Maar laten we nu eerst op een reactie van Hulssie wachten. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan