• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe open ik de foto in Outlook.com (bijlage)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DrenthseHeide

Gevestigd lid
Lid geworden
7 sep 2013
Berichten
375
Waarderingsscore
3
Ik heb problemen met het openen van de foto ( bijlage ) in Outlook.com mail progamma.

zie foto

57814392f3e11-Foto_no_1.PNG


Als ik een mail krijg met een bijlage,staat er op het eind een paperclip.
Daar op klik gebeurt er niets.
maar nu staat boven aan de mail naam afzender dan de tijd plus een vlaggetje
( als je daar op klik komt de mail bovenaan te staan). Dat heb ik nu ff gedaan.
maar nu staat er ook Fotos er bij ,die staat ook gedrukt als nieuw.Als ik daar op klik gebeurd er ook niets.
Dus nu mijn vraag hoe open ik deze Fotos of bijlage nu.
Het was eerst allemaal goed op zowel mijn Laptop als Desktop.

P,s
Windows 10 allebeide
 
"Foto's" is het onderwerp van die email. Je dient die gewoon aan te klikken zodat de mail opent. In de mail heb je dan de mogelijkheid om de foto's op te slaan / "downloaden als zip".
 
deze zouden normaal gezien beiden moeten getoond worden zonder dat men zelf iets dient te doen ..
ik heb mezelf als test een pdf en een afbeelding toegestuurd als bijlage van uit Windows live mail naar mij postvak in van outlook.be (outlook.be =dus outlook.com de standaard mail app in Windows 10 ) en zoals je kunt zien worden deze gewoon getoond .

Ashampoo_Snap_2016.07.09_21h07m09s_006_.png
 
Als ik rechts klik op het paperclip dan krijg ik dit

57814d4b7ba1a-foto_no_2.PNG


Emi ik heb wel Windows 10 maar ik gebruik die standaard mail niet. ( ik vind die waardeloos,dat is mijn mening dan ).

Ik gebruik Outlook.com en die gebruik ik overal op.

--- Update ---

Abraham
Als ik rechts klik op de foto dan komt dit er allemaal

kopp open nieuw tabblad
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, venster
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, prive venster
kopp opslaan als
,,,,,,,,,,,,,,,,,, naar pocket
kopp locatie kopieren
ublock
lastpass
 
Emi ik heb wel Windows 10 maar ik gebruik die standaard mail niet. ( ik vind die waardeloos,dat is mijn mening dan ).

Ik gebruik Outlook.com en die gebruik ik overal op.

ook in deze outlook.com webbrowser zie ik de eerdere test mail die ik dus verstuurde van uit de wlm naar de standaard mail app in de Windows 10
ook daar diende ik de mail maar gewoon aan te klikken en kreeg ik dus beiden bijlage's te zien ... en tevens de opties deze downloaden of op te slaan !

Ashampoo_Snap_2016.07.09_21h27m39s_007_.png

als ik rechts klik op de paperclip dan krijg ik het volgende te zien ..
Ashampoo_Snap_2016.07.09_21h33m51s_008_.png
 
Dit voor Emi

578151e213bdc-foto_3.PNG
 
DrentseHeide: heb je bij de afz. gecheckt f er wel een bijlage is meegestuurd?
Heb je al een testje gedaan door jezelf een mailtje met fotobijlage te sturen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als de " inter actieve weergave " geselecteerd is dan zie ik de bijlage's niet rechtstreeks !
m.a.w. deze worden dus niet getoond .

pas als de inter actieve weergave aanstaat worden hier de bijlage's getoond in de Outlook.com

ik herhaal nog eens dat de standaard mail app in de Windows 10 ook in verbinding staat met deze Outlook.com
beiden werken via het Microsoft account ..en zijn gelijk aan elkaar ...

57815b4dbed56-Ashampoo_Snap_2016.07.09_22h12m12s_012_.png


57815c1f3f3e3-Ashampoo_Snap_2016.07.09_22h14m11s_013_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nu in gegaan naar jullie suggesties,daar ik 5 verschillende email-adressen er in heb staan.
Verschillende mails geprobeerd met een bijlage,en het werkt goed.Netjes de paperclip te voorschijn.
Dus ik heb mijn buurman ff een mailtje gestuurd,en gevraagd om een bijlage te sturen.
Werkt ook uitstekend.

Dus nu is mijn conclusie heeft mijn afzender het wel goed.Er staat wel een paperclip helemaal
achter in de mail. ( bedoel als je een mail krijgt ,en voordat je open zie je een paperclip staan ).
Maar ja ik heb begin van de week 2 x een mail gehad met een bijlage van haar,en toen was het goed.
Ze heeft woensdag een nieuwe Laptop gekregen met Windows 10 en ze gebruikte de mail progamma Outlook 2016.
Dus ik zal ze morgenavond ff mailen hoe dat het nu zit.Want achteraf denk ik nu,het is sinds die tijd niet goed.

@ Emi
Hier had ik al naar gekeken.
pas als de inter actieve weergave aanstaat worden hier de bijlage's getoond in de Outlook.com
Stond goed.
Ja dat kan kloppen dat de App mail met Outlook.com in verbinding staat.

Goed in ieder geval allemaal bedankt voor het mee denken.
En ik wacht eerst ff af wat zei mij kan vertellen.

Nog een fijn weekend allemaal.
 
;) :D

ps. je had je buurman het niet eens hoeven vragen, simpelweg van je accountje 1 naar je accountje 2 sturen heeft dezelfde waarde als aan de buurman vragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ quandor09
Dat heb ik ook wel gedaan,maar ik wou zekerheid hebben.

P,s
Er stond een paperclip achteraan.
57816cb50618a-25.PNG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan