• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Meerdere mails doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawarobot

Gewaardeerd
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
1.874
Waarderingsscore
4
Hallo,

ik moet van een contact alle mails doorsturen naar een nieuw contact.
Dit zou ik graag in n keer willen doen.
Zie alleen de mogelijkheid om elke mail apart door te sturen.
Is het mogelijk om deze mails als geheel te versturen zodat het als n mail bij dit nieuwe contact komt?

Groet Robert
 
En welk e-mailprogramma gebruik jij tegenwoordig?
Vorig jaar gaf jij zelf aan dat je helemaal geen e-mailprogramma gebruikte op je pc. Je benaderde je e-mail via de browser (via webmail dus). Is dat nog steeds zo?
Ga naar je mail (op welke manier jij dat ook wilt doen), selecteer alle e-mails die jij in 1 keer door wilt sturen. Dat selecteren van meerdere e-mails kun je doen door de Ctrl toets ingedrukt te houden, terwijl je alle mails die je wilt doorsturen een voor een aanklikt.
Daarna hebben alle geselecteerde mails een blauwe achtergrond.
Klik dan op Doorsturen. Er wordt dan een nieuw bericht aangemaakt.
Vul het juiste e-mailadres in.
Wijzig de onderwerpregel.
Schrijf in het tekstveld een begeleidende tekst.
Alle geselecteerde e-mails worden dan als bijlagen bij dat bericht meegestuurd.

Let op: een e-mail mag een bepaalde grootte niet overschrijden. Als het mails met enkel tekst zijn, dan zal die grootte niet snel overschreden worden.
Maar als bij die mails die je door wilt sturen, veel grote foto's zitten, dan loop je wel de kans dat de mail te zwaar wordt.
 
Hallo Porrelaar,

je dacht toch niet dat het meteen goed ging h:agree:
ik weet uiteraard niet wat je precies bedoelt met via de browser.
Alles gaat toch via een browser?
Ik gebruik g-mail en KPNmail.nl.
Het selecteren gebeurt bij g-mail via aanvinken en dat geeft geen doorstuurmogelijkheden.
Ben deze ochtend aan het zoeken geweest of er eerst een map aangemaakt moest/kon worden,
maar dan komt de abracadabra weer in het hoofd en h maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of je hier iets mee kunt.

Een hele conversatie doorsturen

Open de conversatie.
Klik op de knop Meer in de werkbalk boven je berichten en selecteer Alles doorsturen.

Als je een hele conversatie doorstuurt, worden alle berichten van de conversatie in n bericht gezet. Elk bericht staat duidelijk aangegeven en de berichten staan op chronologische volgorde, van de oudste naar de nieuwste, zodat de conversatie makkelijk te lezen is.
 
Ik krijg bij 'meer' geen optie tot doorsturen.
Er is een optie 'toevoegen aan taken' maar daar nog geen 'doorsturen'.
 
Als je klikt op het tandwieltje -> instellingen -> Doorsturen en POP/IMAP -> doorsturen. daar kun je een adres toevoegen en informatie vinden.
Kom je daar verder mee?

--- Update ---

Slechts bepaalde e-mails doorsturen
Als je alleen bepaalde soorten berichten wilt laten doorsturen naar een ander account, kun je filters gebruiken om berichten te laten doorsturen die voldoen aan specifieke criteria. Een ouder kan bijvoorbeeld instellen dat e-mails van de school van zijn kind automatisch worden doorgestuurd aan de andere ouder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan