• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook 2007 account invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

willyke

Gevestigd lid
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
316
Waarderingsscore
2
Ik heb in office 2007 outlook nooit gebruikt, nu wil dat toch proberen ipv outlook.com of win mail ingeval WLM zou stoppen met werken (wat al zou moeten zijn op einde van juni maar blijft mooi werken)
Het lukt me niet om een account met @hotmail.com of @live.com in outlook2007 in te voeren, krijg telkens "aanmelden bij server mislukt" een acount @xx.be gaat wel.
Ik zoek maar vind geen oplossing, misschien is er wel iemand van jullie die me hierbij kan helpen.

mvg
willyke
 
Het heeft vrij lang geduurd vooraleer ik mail kon versturen en ontvangen maar ik begin nu met configureren van mijn andere pop mailaccounts en nog wat zoeken om alles samen te brengen in vb 1 postvak-in enz

ik ben blij want nu worden mijn mails terug op mijn hd opgeslagen bijna zoals met WLM

fel bedankt Rubensky, wat is het toch fijn slim te zijn

willyke
 
Graag gedaan. En ach jij bent waarschijnlijk weer goed in anderen dingen. Tip: ik zou mijn mails niet op POP maar op IMAP zetten een voordeel hiervan is dat de mail dan op de server staat. Zo kan je er overal ter wereld bij en als je apparaat dan crasht ben je de mail niet kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan