• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Outlook.com: Heb er drie acounts. (Prive, zakelijk en overige)
Kan inmiddels in m'n Priv en 'Overige'- Account geen inkomende mail meer openen.
Als ik dubbelklik gebeurd er niets ???!

Kan ook niet meer een hele rij verwijderen, maar moet nu een voor een met zo'n 'prullenbakje' ?
Ik gebruik (Uiteraard !!!) een Adblocker. Maar als het daaraan ligt zou m'n zakelijk account hier
toch ook last van moeten hebben ?
Al met al heel vervelend allemaal. Geen enkele reactie op dubbelklikken ingekomen- en andere mail.
Tsja, en dan nu uiteraard weer de vraag: hoe is dit op te lossen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Outlook 2016

Ik begin het toch verstandig te vinden als jij je gehele Outlook eens leegmaakt en dat we je dan stap voor stap helpen met het inrichten ervan.

Maar goed. Ik weet niet hoe snel de computer is maar als je na het klikken erop eens heel even wacht gebeurd er dan na een minuut nog helemaal niets?
 
Re: Outlook 2016

Hallo Rubensky.
Ik hou de accounts altijd goed bij. Ik heb dan ook maar maximaal zo'n 30/40 berichtregels (meestal veel minder).
Heb altijd al een hekel aan volle accounts gehad. Dus daar kan het m.i. niet aan liggen.
 
Re: Outlook 2016

Heb je al eens een scan gedaan met een Anti malware programma bijvoorbeeld MBAM? Misschien zit er wel rommel in de pc die dit alles in de weg zit. Daar krijg ik het vermoeden van in elk geval.
 
@ Naaldhak: nooit je vraag stellen in andermans topic, maar zelf een nieuwe discussie starten. Ik heb je nu een eigen topic gegeven
 
porrelaar: excuus. Ik heb namelijk de ervaring op andere fora, dat men juist niet wil dat je zomaar een nieuwe discussie op gaat starten. Daarom zocht ik eerst of ik iets van outlook kon vinden. Dank voor de mededeling, zal er in het vervolg aan denken hier.

Rubensky: ik ben bij uitstek altijd bezig met opschoningsprogramma's. Ook MBAM. Moet echter toegeven dat ik die zo'n 14 al niet meer heb laten lopen. Zal ik nog eens doen. Toch vrees ik dat het probleem daar niet mee opgelost is. Maar goed, ik zal hem vanavond nog eens laten draaien.

--- Update ---

Aan de Rechterkant (Outlook) staat het volgende:
"U gebruikt advertentieblokkering
Meld u aan voor Outlook zonder
advertenties als u de ruimte in
uw postvak IN wilt maximaliseren"

Voorbeeld van postvak hieronder:

mail1a.jpg

--- Update ---
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben denk ik even op het verkeerde been gezet gezien je afbeelding. Dat wil ik eerst even verifiren alvorens verder te gaan.

Jij gebruikt de online versie van Outlook (vroeger Hotmail)

Als dat zo is heeft een scan geen zin. Ik dacht namelijk dat je met Outlook 2016 uit het Officepakket bezig was.
 
Het probleem is er echter niet minder om. Als ik dubbelklik, zouden de mailberichten open moeten gaan.
Dat gebeurd niet- en dat is veel meer dan lastig alleen voor mij.
Hoe is dit nu te verhelpen ?
 
Nogmaals de vraag gebruik je de online of de Office versie.
 
Volgens mij de online versie. Ik typ in de bovenbalk in: hotmail.com
Dan moet ik met emailadress en wachtwoord inloggen.
Sinds vanavond doet het nu op alle drie de accounts nu. Erg vervelend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
er scheelt volgens mij iets met outlook.com sinds Microsoft de ontkoppeling gedaan heeft voor WLM .
als ik me aanmeld op outlook.com of outlook.be dan krijg ik de onderstaande melding ...
5789c64b46c5d-Ashampoo_Snap_2016.07.16_07h17m11s_001_.png
 
Die melding wordt wel vaker gezien misschien is het voor de TS een idee om eens contact te hebben met Microsoft.
 
Nog even wat extra info.... Ik was vandaag bij familie in Drenthe, daar even geprobeerd, en daar werkte het wel gewoon goed.
Dan zou er misschien iets mis moeten zijn op mijn eigen pc hier thuis, wat outlook betreft ???
Maar wat dan ?
 
Graag de twee logs in n keer posten - gebruik de tools in de volgorde zoals aangegeven.

Stap 1
Download
51e281a62c183-Junkware_Removal_Tool_icon_Canned_1351185104.png.jpg
Junkware Removal Tool by Thisisu.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Het is raadzaam de actieve beveiligingssoftware te de-activeren, zodat mogelijke conflicten met JRT.exe uitgsloten worden.:
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.
  • Dat tijdens de scan van JRT.exe tijdelijk de snelkoppelingen verdwijnen van het bureaublad, is normaal.
Junkware Removal Tool by Thisisu opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op JRT.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op JRT.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • JRT.exe zal daarna Windows gaan scannen.
  • Deze scan kan afhankelijk van de systeemspecificaties soms vrij lang duren, wees dus geduldig.
  • Indien de scan voltooid is, zal een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch openen.
  • Post de inhoud van dit log in je volgende bericht.

Stap 2
Download
52186926180a1-adwcleaner_nieuw.png
AdwCleaner by Xplode.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
AdwCleaner opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op adwcleaner.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op adwcleaner.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
AdwCleaner is opgestart:
  • Klik op de knop Scan
  • Is de scan gereed, klik dan op de knop Verwijderen
  • Klik bij AdwCleaner Afsluiting van de programma's op OK
  • Klik bij AdwCleaner Herstarten noodzakelijk op OK
AdwCleaner logbestand:
  • Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.
  • Ingeval het log niet opent, is dit alsnog terug te vinden in C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0, of 1, of 2].txt
  • Post vervolgens de inhoud van dit log in je volgende bericht.
 
Hallo Abraham54.
Je raad opgevolgd.
Komt het (is wel 'n stukje tekst)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.7 (07.03.2016)
Operating System: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Kruitvat (Administrator) on zo 17-07-2016 at 1:16:10.04
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 33

Successfully deleted: C:\ProgramData\iobit\driver booster (Folder)
Successfully deleted: C:\ProgramData\productdata (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\iobit\driver booster (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jq3a52fc.default-1438005958895\user.js (File)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\productdata (Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\hgfs.sys (File)
Successfully deleted: C:\Windows\prleth.sys (File)
Successfully deleted: C:\Windows\system32\Tasks\Driver Booster SkipUAC (Kruitvat) (Task)
Successfully deleted: C:\Windows\system32\Tasks\SmartDefrag_Startup (Task)
Successfully deleted: C:\Windows\system32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Kruitvat (Task)
Successfully deleted: C:\Windows\wininit.ini (File)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\0PS72R2M (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\1ECM6X8L (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\2TNLVSNV (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\35X5ZAYF (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\62AXOPQ5 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\BE6W0F73 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\BZQSETIN (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FZG8CKJ5 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\J85FL0T3 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\K4Z2DRU0 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\LIXMVQOA (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\0PS72R2M (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\1ECM6X8L (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\2TNLVSNV (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\35X5ZAYF (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\62AXOPQ5 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\BE6W0F73 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\BZQSETIN (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\FZG8CKJ5 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\J85FL0T3 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\K4Z2DRU0 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\LIXMVQOA (Temporary Internet Files Folder)

Deleted the following from C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jq3a52fc.default-1438005958895\prefs.js
user_pref(browser.search.searchengine.alias, omniboxes);
user_pref(browser.search.searchengine.desc, this is my first firefox searchEngine);
user_pref(browser.search.searchengine.iconURL, hxxp://www.omniboxes.com/favicon.ico);
user_pref(browser.search.searchengine.name, omniboxes);
user_pref(browser.search.searchengine.ptid, amt);
user_pref(browser.search.searchengine.uid, 395049983_1052515_183DBCF7);
user_pref(browser.search.searchengine.url, hxxp://www.omniboxes.com/web/?type=ds&ts=1438183756&z=c86d4c1f842ec6ced236286g3zec5b2g0b4c8m2w5z&from=amt&uid=395049983_1052515_1
user_pref(extensions.ascsurfingprotection@iobit.com.install-event-fired, true);
user_pref(extensions.iobitascsurfingprotection@iobit.com.install-event-fired, true);



Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on zo 17-07-2016 at 1:19:42.41
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

################################################################################

ADWCleaner:


# AdwCleaner v5.033 - Logbestand aangemaakt 09/02/2016 op 10:48:35
# Laatste update 07/02/2016 door Xplode
# Database : 2016-02-07.2 [Server]
# Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x64)
# Gebruikersnaam : Kruitvat - KRUITVAT-PC
# Gestart vanuit : C:\Users\Kruitvat\Downloads\adwcleaner_5.033.exe
# Optie : Verwijderen
# Ondersteuning : hxxp://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****

[-] Service Verwijderd : PCKeeper2Service
[-] Service Verwijderd : PCKeeperOcfService
[-] Service Verwijderd : fileHiders
[-] Service Verwijderd : ZeoScanner

***** [ Mappen ] *****

[-] Map Verwijderd : C:\Program Files\Essentware
[-] Map Verwijderd : C:\ProgramData\Essentware
[-] Map Verwijderd : C:\Users\Kruitvat\AppData\Local\Essentware

***** [ Bestanden ] *****

[-] Bestand Verwijderd : C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\jq3a52fc.default-1438005958895\user.js
[-] Bestand Verwijderd : C:\Windows\SysNative\drivers\fileHiders.sys
[-] Bestand Verwijderd : C:\Windows\SysNative\drivers\zeoscanner.sys

***** [ DLLs ] *****


***** [ Snelkoppelingen ] *****

[-] Snelkoppeling Gedesinfecteerd : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Mozilla Firefox.lnk
[-] Snelkoppeling Gedesinfecteerd : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Opera.lnk
[-] Snelkoppeling Gedesinfecteerd : C:\Users\Kruitvat\Favorites\Desktop\Diversen\Opera.lnk
[-] Snelkoppeling Gedesinfecteerd : C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Internet Explorer.lnk
[-] Snelkoppeling Gedesinfecteerd : C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Internet Explorer (No Add-ons).lnk
[-] Snelkoppeling Gedesinfecteerd : C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Launch Internet Explorer Browser.lnk
[-] Snelkoppeling Gedesinfecteerd : C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Mozilla Firefox.lnk
[-] Snelkoppeling Gedesinfecteerd : C:\Users\Kruitvat\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Opera.lnk

***** [ geplande taken ] *****


***** [ Register ] *****

[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\Directory\Background\shellex\ContextMenuHandlers\PCKeeperShell32
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\Directory\shellex\ContextMenuHandlers\PCKeeperShell32
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\Drive\shellex\ContextMenuHandlers\PCKeeperShell32
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\PCKeeperShell32
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\lnkfile\shellex\ContextMenuHandlers\PCKeeperShell32
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{3CCC052E-BDEE-408A-BEA7-90914EF2964B}
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{61F47056-E400-43D3-AF1E-AB7DFFD4C4AD}
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E2B98EEA-EE55-4E9B-A8C1-6E5288DF785A}
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{D879A501-50A7-BEFC-A4C5-32DC6E0CB208}
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{BA0C978D-D909-49B6-AFE2-8BDE245DC7E6}
[-] Sleutel Verwijderd : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{990F7D4F-09EF-47DF-9ABE-BAF2DCCF5C4B}
[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Essentware
[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Tinstalls
[-] Sleutel Verwijderd : [x64] HKLM\SOFTWARE\Essentware
[-] Sleutel Verwijderd : HKU\.DEFAULT\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\windows_ie_ac_001\Software\TheTorntv V10
[!] Sleutel Niet Verwijderd : HKU\S-1-5-21-292307144-3697453029-2605239015-1001\Software\Microsoft\Tinstalls
[!] Sleutel Niet Verwijderd : HKU\S-1-5-21-292307144-3697453029-2605239015-1001\Software\powerpack
[-] Waarde Verwijderd : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes [-] Waarde Verwijderd : HKCU\Softw...\AdwCleaner[C1].txt - [8987 bytes] ##########
 
Heb d'r hier maar eens een laptopje bijgepakt. En daarop was het geen probleem ?!
Dan zou je zeggen dat er op je eigen standaard homepc iets aan de hand moet zijn.
Maar ik zou niet weten wat ???
Verder draait hier namelijk echt werkelijk alles prima op deze pc.
 
Verwijder alles wat je van het Chinese Iobit in jouw Windows hebt.


Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

Let op bij de installatie van MBAM: in het laatste installatievenster staan twee vinkjes bij de meldingen,
haal nu het bovenste vinkje weg (MBAM als volledige demo-versie gebruiken) en maak de installatie af.
Daarna kan je Malwarebytes MBAM als gratis versie telken opnieuw gebruiken!

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op mbam-setup.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8: en Windows 10: via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op nstellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.
 
Uitslag MBAM sessie...
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Scandatum: 18-7-2016
Scantijd: 15:00
Logboekbestand: mbamtest.txt
Beheerder: Ja

Versie: 2.2.1.1043
Malware-database: v2016.07.18.07
Rootkit-database: v2016.05.27.01
Licentie: Proef
Malware-bescherming: Ingeschakeld
Bescherming tegen kwaadaardige websites: Ingeschakeld
Zelfbescherming: Uitgeschakeld

Besturingssysteem: Windows 7 Service Pack 1
Processor: x64
Bestandssysteem: NTFS
Gebruiker: Kruitvat

Scantype: Bedreigingsscan
Resultaat: Voltooid
Objecten gescand: 447548
Verstreken tijd: 30 min, 49 sec

Geheugen: Ingeschakeld
Opstarten: Ingeschakeld
Bestandssysteem: Ingeschakeld
Archieven: Ingeschakeld
Rootkits: Uitgeschakeld
Heuristiek: Ingeschakeld
POP: Waarschuwen
POA: Ingeschakeld

Processen: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Modules: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registersleutels: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registerwaarden: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)

Registerdata: 0
(Geen kwaadaardige items gedetecteerd)
 
Kijk, er is natuurlijk wel een oplossing die (denk ik tenminste...) "altijd", werkt, dat zou zijn:
De hele C: partitie wissen, formatteren. Misschien zelfs (na backups) een "Low Level" format,
Daarna alles weer opnieuw installeren. Maar op zo'n actie zit ik eigenlijk niet te wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan