• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop HP Pavilion G6 : usb werkt niet.

  • Onderwerp starter Verw. forumlid 117235
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verw. forumlid 117235

Gast
Heeft na upgrade naar W10 wel gewerkt, maar nu al 2 maanden niet, vermoedelijk door een W10 update. In apparaatbeheer staan alle usb apparaten met een uitroep teken, zie bijlage. Bij HP kan ik geen W10 drivers vinden voor deze laptop, die origineel op W7 draaide. Is erg lastig zonder USB : geen muis, geen stick, niets werkt.
 

Bijlagen

  • Schermafdruk 2016-07-15 14.04.33.png
    Schermafdruk 2016-07-15 14.04.33.png
    43 KB · Weergaven: 56
Je vraag is verplaatst van Algemeen naar Windows 10.
 
rechts klik op deze en maak de installatie ongedaan ( m.a.w. je verwijder deze allemaal )
herstart daarna je systeem en de usb controllers word weer geinstalleerd ... laat alles aangesloten wat is aangesloten !
 
Ik neem aan dat je dit ook de site hebt gelezen?

Alert
HP has not tested this product for upgrade to Windows 10 and will not be developing Windows 10 drivers for this product. View Offers on new HP Notebooks designed for Windows 10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, vergeten te vermelden, heb ik al gedaan, geen resultaat. Verder is de laptop niet van mij, eigenaar is weer naar huis, maar ik kan wel via teamviewer straks wat gaan doen. Maar dat moet dan wel gelegen komen. Heb ook nog wushowhide.diagcab van Microsoft geprobeerd, maar kon daar geen storende driver ontdekken om te blokkeren.

--- Update ---

Ik neem aan dat je dit ook de site hebt gelezen?

Alert
HP has not tested this product for upgrade to Windows 10 and will not be developing Windows 10 drivers for this product. View Offers on new HP Notebooks designed for Windows 10

Niet gezien, maar wel gemerkt op de site vaan HP. Maar het heeft wel gewerkt onder W10, moet dus een foutieve driver zien te vinden om te blokkeren.
 
Heb je alleen gele driehoekjes bij de usb drivers?
 
Klopt, alleen bij USB drivers
 
Scan anders eens met malwarebytes, misschien dat er adware/virus op de laptop zit.
 
Welke hp g6 heb je precies? want er zijn verschillende uitvoeringen.
Kijk eens bij de hp site of er windows 8 drivers zijn voor de chipset
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan