• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Update KB3172985

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Mislukt steeds op mijn desktop, op laptop is deze perfect genstalleerd geweest.
Heb al verschillende malen "opnieuw proberen" ingedrukt, begint naar updates zoeken, in een flits iets tot 45 % en dan mislukt.
 
krijg je de melding dat deze mislukt is of blijft deze hangen en denk jij dus dat deze mislukt en bijgevolg stop je deze dan !
om opnieuw te starten !
indien je een foutmelding krijgt te zien welke is deze dan ?
als deze gewoon blijft hangen dien je geduld te hebben hier duurde deze update op een virtuele Windows 10 pro wel ruim 1 uur gewoon door het feit dat deze dus regelmatig blijft hangen om een bewerking te doen !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze week ook problemen met het installeren ervan, pas naar 3 of 4 keer laten zoeken en dan downloaden lukte het pas.

--- Update ---

Normaal geen problemen met de updates, dus er zal wel iets niet helemaal goed werken aan de update.
 
De update is hier goed gegaan , echter naar de update is het via de windows 10 manier het lastig om IE 11 of bijvoorbeeld Firefox in te stellen als standaardbrowser. (start , instellingen , systeem, standaard-apps)
Via het configuratiescherm werkt het wel.

En na de upgrade was edge ineens de standaardbrowser.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren heb ik op deze computer gewerkt, en opeens zat deze vast, niks werkte meer, heb dan maar op reset gedrukt, en her opgestart, misschien was ie op dat moment bezig met deze update, weet ik niet de foutcode die ik krijg is "Foutcode: (0x80070570)"
Als ik dan in geschiedenis van updates kijk staat daar dat deze update mislukt is.
 
Ik zou hem gewoon opnieuw laten zoeken.
 
Helpt niet, heb eens gefilmd wat er gebeurt, ziehier de foto waar het stopt na 45 % dit gebeurt zeer snel.
57891e5f5d2f5-update.jpg
 
Hoe lang blijft de update op 45% staan?
Zo bleef bij mij de update in het begin wel zeker een min of 10 op 0% staan en later stond de update ineens op 70 %
Daarna weer tijdje op 70% om vervolgens ineens op 90% te staan en daarna ging de update na een minuut of 2 vanzelf installeren
 
Het kan even duren, wacht het gewoon even af.
Anders morgen weer laten zoeken, duurde van de week bij mij elke keer ongeveer 1 uur en deed toen niets meer,
volgende dag binnen 10 minuten wel geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de computer eens opnieuw opgestart, en begon verder te downloaden en en 5 minuten later moest ik de computer heropstarten, update is genstalleerd, is opgelost.
 
Dus het zelfde als bij mij, hopen dat het volgende keer wel goed gaat.
 
je zie je diende enkel wat geduld te hebben ... want tenslotte heb je niets speciaal gedaan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan